Kaikki kokoelmat
Ajanvaraus
Yleisimmät kysymykset Vellon ajanvaraukseen liittyen.
73 artikkelia
Aikojen rajaus automaattista viikkorunkoa käyttäessä
Varausmaksu ajanvarauksesta Vellossa
Mitä Vellon maksupäätteellä voi myydä?
Mistä löydän upotuskoodin kalenterilleni?
Yleistä ajanvarauksesta Vellossa
Yleistä tietoa ja ohjeita Vellon ajanvarausmahdollisuuksiin liittyen
Haluan estää asiakkaan varausmahdollisuuden
Maksumahdollisuus ajanvarauksen yhteydessä
Peruutusten salliminen tai estäminen
Linkin lisääminen varaukseenMiten saan lisättyä linkin varaukseen esimerkiksi etätapaamisia varten?
Vellon piilottaminen
Palvelun valitseminen varaukseen työntekijänä ja asiakkaanaVello käyttäytyy ja näyttäytyy eri tavoin riippuen siitä, käytätkö Velloa työntekijänä vai asiakkaana.
Aikavyöhykkeen ja sijainnin vaikutus ajanvarauksessaVoinko laittaa Velloon eri aikavyöhykkeen itselleni ja asiakkailleni?
Sähköinen ajanvaraus - mitä se on?
Miten avaan varattavia aikoja kalenteristani?
Voinko käyttää Velloa, vaikka en ole terveydenhuollon ammattilainen?
Osa varauksista on "odottaa"-tilassa
Arkipyhät Velloon?
Varausten väliin ei mahdu uutta varausta - miten ratkaista epäkohta?
Viivoitettu harmaa alue estää varausten ja taukojen lisäämisen kalenteriini
Työntekijän ajanvarausnäkymä
Miten työntekijänä näet ajanvarauskalenterisi ja mitä mahdollisuuksia sinulla on?
Palvelu, jonka voi varata vain työntekijä
Ajanvaraus työntekijänä
Mitä raidoitettu, harmaa alue kalenterissa tarkoittaa?Vello näyttää työntekijälle harmaalla raidoitetulla alueella ajankohdat, jotka johtaisivat päällekäiseen varaukseen.
Kalentereiden tarkastelu rinnakkainUsean varauskalenterin tarkastelu rinnakkain onnistuu Vellossa sekä Päivä- että Viikko-näkymässä.
Kalenterin piilottaminen asiakkailtaMiten voin laittaa ajanvaraukseni ainoastaan itselleni tai työntekijöilleni.
Ajanvarausten värittäminen varatun palvelun mukaan
Päivän varaustilanteen silmäily Päivä-näkymässä
Listaus-näkymä näyttää kalenterin lukujärjestyksen tavoinListaus-näkymällä voit helposti nähdä kaikki kalenterisi varaukset peräkkäisinä ns. lukujärjestyksen tavoin.
Kuka varauksen on tehnyt?
Uuden varauksen tekeminen työntekijänä
Päivä-näkymä, työntekijöiden valinta näkymään
Asiakkaan ajanvarausnäkymä
Miten asiakkaasi näkee varauskalenterisi ja mitä mahdollisuuksia hän näkee?
Tietojen kerääminen asiakkaalta ajanvarauksen yhteydessä
Viime hetken ajanvaraukset - Kuinka lähellä tätä hetkeä asiakas saa varata ajan
En halua, että asiakas saa valita työntekijän varaukselleen - kuinka toimia?
Varauskenttien hyödyntäminen asiakastietojen keräämisessäVellossa voit määritellä, mitä tietoja asiakkaan tulee täyttää tehdäkseen ajanvarauksen Vellosi kautta.
Miten muokkaan "Ota yhteyttä" tietoja?
Anonyymit ajanvaraukset ja käyttöönotto
Miten testaan ajanvarauskalenteriani asiakkaan silmin?
Automatiikka osana ajanvarausta
Vello automatisoi ajanvaraustasi ja kalenteritoimintoja monin tavoin. Tutustu mahdollisuuksiin.
Automaattinen tauko varauksen jälkeen
Automaattinen valmisteluaika ennen varausta
Laitteet tai tarvikkeen varaaminen automaattisesti
Tilan varaaminen automaattisesti
Useampi työntekijä, mutta vain yksi huone - kuinka toimia?
Helpota asiakkaan ajanvarausta - Anna Vellon kohdistaa varaukset kalentereille
Ajanvaraus satunnaiselle työntekijälle
Aikamagneetti - mikä se on?Aikamagneetti sijoittaa varaukset automaattisesti kalenteriin niin, ettei työntekijöille muodostu hyppytunteja keskelle työpäivää.
Yhteisen koneen tai laitteen varaaminen automaattisesti
Kalenterin käytön tehostaminen
Saatat haluta maksimoida ajanvarausten määrän tai pitää kalenterisi eheänä. Niin tai näin, Vello tarjoaa työkalut molempiin tarpeisiin.
Lyhyiden "hyppytuntien" estäminen
Varausmahdollisuus vain tasatunnein tai puolelta
Varausten rajoittaminen tietylle päivämäärävälille
Varausten rajoittaminen tietyille viikonpäiville
Varausten rajoittaminen tietyille kellonajoille
Palvelut eri kalentereille
Mitä varausrajoitukset ovat?
Eri kieliversiot ajanvaraukselle
Kaksi tapaa pakottaa varaukset alkamaan tasatunnein
Usein kysyttyä ajanvarauksesta Vellossa
Mitä meiltä usein kysytään liittyen ajanvaraukseen Vellossa?
Milloin peruutettu aika tulee uudelleenvarattavaksi?
Kuinka pitkälle tulevaisuuteen aikoja voi varata?Kuinka pitkälle Vellossa voi varata aikoja?
Miten näen, onko asiakas jättänyt ajanvaraukseen lisätoiveen?
Lisäpalvelut - Miten saan lisäpalveluja varauksen yhteen?
Miten asiakkaat pääsevät varauskalenteriini?
Tarvitseeko kalenterisivua päivittää, jotta varaukset näkyvät ajantasaisesti?
Miten pyydän palautetta asiakkailtani?
Miksi en saa työntekijänä varausvahvistusta?
Vello ei ehdota tai esitäytä asiakkaan tietoja uuteen varaukseen - mitä tehdä?
Varaajan IP-osoite