Kaikki kokoelmat
Ajanvaraus
Ongelmatilanteet
Miten toimia, jos asiakas ei saavu paikalle varattuna aikana?
Miten toimia, jos asiakas ei saavu paikalle varattuna aikana?
Päivitetty yli viikko sitten

Hyvitykset tai peruutuskäytännöt ovat aina asiakkaan ja yrityksen välisiä, eikä Vello ota näihin kantaa.

Vello ei palauta rahoja tai lähetä laskua automaattisesti, vaan kaikki hyvitykset/ajan siirtämiset tulee sopia ja tehdä manuaalisesti käsin.

Jos haluat lähettää asiakkaillesi lisätietoa varauksen yhteydessä, jossa kertaat sopimusehtosi peruuttamattoman ajan suhteen.

Voit tehdä tämän kalenterikohtaisesti (jolloin sama tieto lähtee kaikille kalenterin varauksille) tai palvelukohtaisesti (jolloin tieto lähtee vain kyseisen palvelun varanneille asiakkaille).

Katso myös ohjeet:

Vastasiko tämä kysymykseesi?