Työntekijän tehdessä uutta varausta asiakkaalle, Vello tunnistaa aiemmin käyneet asiakkaat ja osaa ehdottaa asiakasta sekä esitäyttää asiakkaan tiedot varaukseen automaattisesti.
Hyvä tietää: Joissain tilanteissa uusimpia asiakkaita ei ehdoteta automaattisesti. Epäkohta johtuu laitteesi www-selaimen välimuistista. Välimuistin tyhjentäminen ratkaisee ongelman.
Epäkohdan todentaminen
Tehdessäsi työntekijänä uutta varausta, aloita kirjoittamaan asiakkaan etu- tai sukunimeä varaukseen. Vellon tulisi ehdottaa asiakkaan tietoja automaattisesti täytettäväksi.
Jos asiakas löytyy Vellosi asiakasrekisteristä, mutta Vello ei kuitenkaan ehdota asiakkaan tietoja automaattisesti täytettäväksi, laitteesi www-selaimen välimuisti estää tämän.
Ongelman ratkaiseminen
Ratkaise ongelma tyhjentämällä laitteesi www-selaimen välimuisti. Katso ohjeet käyttämäsi laitteen ja www-selaimen omasta käyttöoppaasta.
Jos epäkohta ei poistu
Jos epäkohta ei poistu laitteesi www-selaimen välimuistin tyhjentämisestä huolimatta varmista, että sinulla on riittävät käyttöoikeudet: tietoturvasyistä asiakkaan tietoja voidaan esitäyttää ainoastaan työntekijöille, joilla on käyttöoikeus
siihen toimipaikkaan, jossa asiakas on aiemmin käynyt
esimies-tason käyttöoikeus tai korkeampi käyttöoikeus