Kaikki kokoelmat
Ajanvaraus
Usein kysyttyä ajanvarauksesta Vellossa
Vello ei ehdota tai esitäytä asiakkaan tietoja uuteen varaukseen - mitä tehdä?
Vello ei ehdota tai esitäytä asiakkaan tietoja uuteen varaukseen - mitä tehdä?
Päivitetty yli viikko sitten

Työntekijän tehdessä uutta varausta asiakkaalle, Vello tunnistaa aiemmin käyneet asiakkaat ja osaa ehdottaa asiakasta sekä esitäyttää asiakkaan tiedot varaukseen automaattisesti.

Hyvä tietää: Joissain tilanteissa uusimpia asiakkaita ei ehdoteta automaattisesti. Epäkohta johtuu laitteesi www-selaimen välimuistista. Välimuistin tyhjentäminen ratkaisee ongelman.

Epäkohdan todentaminen

Tehdessäsi työntekijänä uutta varausta, aloita kirjoittamaan asiakkaan etu- tai sukunimeä varaukseen. Vellon tulisi ehdottaa asiakkaan tietoja automaattisesti täytettäväksi.

Jos asiakas löytyy Vellosi asiakasrekisteristä, mutta Vello ei kuitenkaan ehdota asiakkaan tietoja automaattisesti täytettäväksi, laitteesi www-selaimen välimuisti estää tämän.

Ongelman ratkaiseminen

Ratkaise ongelma tyhjentämällä laitteesi www-selaimen välimuisti. Katso ohjeet käyttämäsi laitteen ja www-selaimen omasta käyttöoppaasta.

Jos epäkohta ei poistu

Jos epäkohta ei poistu laitteesi www-selaimen välimuistin tyhjentämisestä huolimatta varmista, että sinulla on riittävät käyttöoikeudet: tietoturvasyistä asiakkaan tietoja voidaan esitäyttää ainoastaan työntekijöille, joilla on käyttöoikeus

  • siihen toimipaikkaan, jossa asiakas on aiemmin käynyt

  • esimies-tason käyttöoikeus tai korkeampi käyttöoikeus

Vastasiko tämä kysymykseesi?