Vellon käyttöliittymässä maksukortin numero ja turvakoodinumero ovat sijoitettuna fyysisesti samaan kenttään.
Tämä tarkoittaa sitä, että kun asiakkaanne syöttää maksukorttitietonsa Velloon, hän syöttää sekä kortin numeron että turvakoodin samassa kentässä.
Korttitietojen automaattitäyttö voi jättää turvanumeron täyttämättä
Korttitietojen automaattitäyttö voi joissain tapauksissa jättää turvanumeron täyttämättä.
Tämä puolestaan johtaa siihen, että varaus luodaan kalenteriinne alustavana varauksena ja Vello jää odottamaan maksun onnistumista.
Koska turvakoodia ei syötetty, maksu ei mene läpi ja varaus jää alustavaksi.
Hyvä tietää: Alustava varaus poistuu Vellostanne automaattisesti 30 minuutin kuluttua, jolloin kyseinen ajankohta tulee uudelleenvarattavaksi.
Pyydä asiakasta syöttämään korttitiedot käsin
Tilanteissa, joissa korttitietojen automaattitäyttö jättää turvanumeron täyttämättä, suosittelemme, että pyydät asiakasta syöttämään maksukorttitiedot Velloon käsin.
Näin varmistatte, että kaikki tarvittavat tiedot ovat oikein ja varaus voidaan vahvistaa onnistuneesti.