Kaikki kokoelmat
Ajanvaraus
Automatiikka osana ajanvarausta
Helpota asiakkaan ajanvarausta - Anna Vellon kohdistaa varaukset kalentereille
Helpota asiakkaan ajanvarausta - Anna Vellon kohdistaa varaukset kalentereille
Päivitetty yli viikko sitten

Jos sinulla on vähintään 2 kalenteria käytössä, voit rajata mitä palveluita asiakkaat voivat varata niistä. Näin pystyt kohdistamaan mitä palveluita asiakkaat voivat nähdä kerrallaan.

  1. Varmista, että sinulla on vähintään 2 kalenteria luotu.

  2. Valitse toinen kalenteri – nyt Tarjottavat palvelut välilehti on valittavissa. Klikkaa se auki.

  3. Laita Työntekijäkohtaiset palvelut ja palveluiden rajaus -ominaisuus päälle.

  4. Valitse ne palvelut, jotka haluat olevan varattavissa siitä kalenterista.

  5. Nyt asiakkaat näkevät vain ne palvelut yhdestä kalenterista, mitkä olet valinnut.

Erittäin tärkeää!

Huomioi, että jos olet poistamassa toista kalenteria käytöstä, "Tarjottavat palvelut" -ominaisuus tulee kytkeä ensin pois päältä!

Jos ominaisuus jää päälle ja kalenterimäärä putoaa yhteen, välilehti katoaa ja uudet palvelut eivät tule näkyviin enää kalenteriin (koska rajaus olettaa, että vain olemassa olevat palvelut kuuluu näyttää kalenterissa).

Huomioi!

Jos sinulla on vain yksi kalenteri käytössäsi, asiakkaat pystyvät varaamaan kaikkia varattavia palveluita palveluitasi.

Hyvä tietää:

Näin voit myös rajata palveluita eri työntekijöiden välillä, jos kaikki eivät tarjoa kaikkia palveluita.

Vastasiko tämä kysymykseesi?