Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausVarausten peruuttaminen
Ajanvarauksen peruutusoikeuden aktivoiminen asiakkaalle
Ajanvarauksen peruutusoikeuden aktivoiminen asiakkaalle
Päivitetty yli 2 kuukautta sitten

Jos asiakkaasi eivät pysty perumaan varaamiaan aikoja itse, tämä voi johtua siitä, että ajanvarauksen peruutus täppä on pois päältä asetuksista. Seuraavilla ohjeilla voit helposti asettaa asiakkaiden ajanvarauksen peruutusmahdollisuuden takaisin päälle.


​1- Mene asetuksiin

  • Valitse -> Valinnat

  • Siirry kohtaan -> Asetukset.

  • Valitse -> Ajanvaraus-osio.

2- Aktivoi peruutusmahdollisuus

Etsi asetus nimeltä "Asiakas voi perua varauksen itse".

  • Laita täppä päälle, jotta asiakkaat saavat taas oikeuden peruuttaa varauksiaan.





    Testaa toimivuus
    -> Suosittelemme testata tilannetta tekemällä itse ajanvarauksen ja kokeilemalla sen peruutusta asiakkaan näkökulmasta, jotta voit varmistaa, että ongelma on ratkaistu.

Vastasiko tämä kysymykseesi?