Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausAsiakkaan ajanvarausnäkymä
Tietojen kerääminen asiakkaalta ajanvarauksen yhteydessä
Tietojen kerääminen asiakkaalta ajanvarauksen yhteydessä
Päivitetty yli 9 kuukautta sitten

Voit itse päättää mitä tietoja haluat pyytää asiakkaaltasi ajanvarauksen yhteydessä, ja ovatko nämä pakollisia.

Pääset lisäämään/muokkaamaan näitä tietoja seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene Valinnat → Asetukset → Ajanvaraus

  3. Skrollaa alaspäin kunnes näet Varauksen yhteydessä kysyttävät asiakastiedot

  4. Löydät tästä kohtaa yleisimpiä kysyttyjä tietoja, ja voit valita, mitä haluat kysyä asiakkaalta ja onko tämä tieto pakollinen.

Mikäli et löytänyt sopivaa, voit myös itse luoda uuden kentän, jossa voit esimerkiksi kysyä henkilötunnusta. Tee tämä seuraavasti

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene Valinnat → Asetukset → Ajanvaraus

  3. Skrollaa alaspäin kunnes näet Varauksen yhteydessä kysyttävät asiakastiedot

  4. Mene Luo uusi varauskenttä ja täytä haluamasi asetukset

Vastasiko tämä kysymykseesi?