Voit itse päättää mitä tietoja haluat pyytää asiakkaaltasi ajanvarauksen yhteydessä, ja ovatko nämä pakollisia.
Pääset lisäämään/muokkaamaan näitä tietoja seuraavasti:
Kirjaudu sisään työntekijänä
Mene Valinnat → Asetukset → Ajanvaraus
Skrollaa alaspäin kunnes näet Varauksen yhteydessä kysyttävät asiakastiedot
Löydät tästä kohtaa yleisimpiä kysyttyjä tietoja, ja voit valita, mitä haluat kysyä asiakkaalta ja onko tämä tieto pakollinen.
Mikäli et löytänyt sopivaa, voit myös itse luoda uuden kentän, jossa voit esimerkiksi kysyä henkilötunnusta. Tee tämä seuraavasti
Kirjaudu sisään työntekijänä
Mene Valinnat → Asetukset → Ajanvaraus
Skrollaa alaspäin kunnes näet Varauksen yhteydessä kysyttävät asiakastiedot
Mene Luo uusi varauskenttä ja täytä haluamasi asetukset