Kun peruutat ajan Kalenteristasi, jos asiakkaalla on sähköpostiosoite syötetty varauksen tietoihin, hänelle lähtee automaattisesti ilmoitusviesti peruutuksesta.
Hyvä tietää: Jos asiakkaan varausta vain muutetaan, esim. siirretään uuteen ajankohtaan, hänelle ei lähde mitään ilmoitusta tästä.
Jos haluat peruuttaa ajan ilman, että asiakas saa sähköposti-ilmoitusta, toimi näin:
Kirjaudu sisään Velloosi
Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri
Klikkaa varausta, jonka aiot perua ja Muokkaa varausta
"Sähköpostiosoite" kentästä, poista asiakkaan sähköpostiosoite ja paina Tallenna
Nyt klikkaa varauksen kulmasta kolmea pientä pistettä ja valitse Peruuta varaus
Uudesta ikkunasta paina uudelleen Peruuta varaus
Nyt varaus on peruttu eikä asiakkaalle ole lähtenyt ilmoitusta, koska sähköpostiosoite puuttuu