Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausAjanvaraus ja jokapäiväinen käyttö
Jos asiakkaalla ei ole sähköpostiosoitetta -Kuinka asiakas varaa ajan ilman sähköpostiosoitetta?
Jos asiakkaalla ei ole sähköpostiosoitetta -Kuinka asiakas varaa ajan ilman sähköpostiosoitetta?
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Jos asiakas varaa itse ajan, Vello vaatii vähintään etunimen, sukunimen ja sähköpostiosoitteen varauksen luomista varten.

Työntekijä voi kuitenkin varata ajan asiakkaalle pelkällä etunimellä.

Jos asiakkaalla ei ole sähköpostiosoitetta, kannattaa hänen tällöin varata aika soittamalla tai lähettämällä sähköpostia suoraan työntekijälle, joka voi sitten varata ajan hänelle.

Huomioi: Asiakkaille, joilla ei ole sähköpostiosoitetta ei muodostu automaattisesti asiakaskorttia asiakasrekisteriin. Heidän kohdallaan kannattaa asiakaskortti käydä luomassa manuaalisesti, jolloin heidän varauksensa ja laskunsa yhdistyvät kortille tulevaisuudessa.

Lue ohje miten tehdä tämä täältä: Asiakkaan lisääminen asiakasrekisteriin

Vastasiko tämä kysymykseesi?