Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausUsein kysyttyä ajanvarauksesta Vellossa
Miksi en saa työntekijänä varausvahvistusta?
Miksi en saa työntekijänä varausvahvistusta?
Päivitetty yli 8 kuukautta sitten

Jos haluat työntekijänä viestit asiakkaiden tekemistä varauksista ja peruutuksista, lisääthän sähköpostisi varauskalenteriisi.

Silloin kun Vellossa on vain yksi työntekijä, Vello automaattisesti lähettää ilmoitukset varauksista ja peruutuksista siihen sähköpostiin, millä Vello-tili luotiin.

Jos tilille tulee toinen työntekijä mukaan, tai muutat sähköpostia millä kirjaudut tilillesi, ja varauskalenteriin ei ole liitetty työntekijän sähköpostiosoitetta, ei Vello enää tiedä minne varausviestit tulisi lähettää ja ne loppuvat.

Miten asetan työntekijän sähköpostin liitettyä kalenteriin?

  1. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit.

  2. Klikkaa kalenteria, josta haluat ilmoitukset

  3. Valitse Viestintä -välilehti

  4. Aseta työntekijän sähköposti, johon haluat viestien saapuvan.

Huomioithan, että sähköposti-ilmoitukset saattavat mennä roskapostiin. Jos tuntuu, että varausilmoituksia ei ole tullut, tarkistathan myös sieltä.

Tämä ei lähetä asiakkaille viestiä. Tällä toiminnolla vain työntekijät saavat ilmoituksen, että asiakas on varannut/perunut ajan.

Ainoastaan asiakkaiden itse tekemistä ajanvarauksista tulee varausilmoitus työntekijälle. Jos työntekijä tekee varauksen suoraan kalenteriin, ei siitä tule erillistä varausilmoitusta. Poikkeuksena tästä on, jos työntekijä tekee kollegansa kalenteriin ajanvarauksen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?