Siirry pääsisältöön
Miten pyydän palautetta asiakkailtani?
Päivitetty yli 7 kuukautta sitten

Jos haluat pyytää palautetta asiakkailtasi antamastasi palvelusta, voit lähettää asiakkaillesi viestin asiakastyytyväisyyskyselyyn ajanvarauksen jälkeen. Voit tehdä tämän hyödyntäen Ajastettuja viestejä. Luo ajastettu viesti, joka lähetetään asiakkaallesi automaattisesti tietyn ajan kuluttua ajanvarauksen jälkeen. Voit tähän liittää linkin esim. ilmaiseen Google Forms -lomakkeeseen, missä pyydät heiltä palautetta.

Luo ensin ajastettu viesti jossa on linkki palautekyselylomakkeeseesi

Toimi näin:

  1. Luo ensin lomake. Voit käyttää tähän esim. Google Forms (www.google.com/forms/about/).

  2. Luo sitten Ajastettu viesti. Löydät tämän kohdasta Valinnat → Asetukset → Viestintä → Ajastetut viestit.

  3. Klikkaa Uusi ajastettu viesti.

  4. Viestin Sisältö -kentässä, liitä linkki luomaasi lomakkeeseen ja pyydä asiakkaita täyttämään oheinen kysely.

Liitä ajastettu viesti haluamaasi palveluun

Kun Ajastettu viesti on valmis, mene sitten siihen palveluun, minkä kanssa haluat viestiä käyttää.

  1. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Palvelut ja ryhmätunnit.

  2. Valitse haluamasi palvelu.

  3. Yläpalkissa, valitse välilehti Viestintä.

  4. Skrollaa alas ja kohdassa Lähetä asiakkaalle ajastettu viesti varauksen jälkeen, klikkaa kohtaa Ajastetut viestit.

  5. Valitse listasta juuri luomasi Ajastettu viesti.

Nyt asiakkaillesi lähtee ajastettu viesti, missä kehotat heitä täyttämään luomasi asiakastyytyväisyyslomakkeen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?