Siirry pääsisältöön

Miten lisään Lisäpalvelun?

Päivitetty tällä viikolla

Lisäpalvelut ovat helppo tapa kasvattaa myyntiä ja tutustuttaa asiakkaat uusiin palveluihin. Voit luoda ja lisätä lisäpalveluita palveluihisi seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Siirry kohtaan Asetukset → Palvelut ja ryhmätunnit

  3. Tietokoneella klikkaa Toiminnot -painiketta ja valitse "Lisää palvelu".

    Älypuhelimella klikkaa + -painiketta.

  4. Luo uusi uusi palvelu ja anna sille lisäpalvelusi nimi ja kesto (esim. "Hieronnan pidennys 15 min" ja ajaksi 15 minuuttia)

  5. Kun palvelu on luotu, siirrä sen "Varattavissa" asetus kohtaan Lisäpalveluna

  6. Etsi tämän jälkeen valitse se palvelu, jonka yhteyteen haluat Lisäpalvelun ja klikkaa palvelun tiedot auki

  7. Siirry Lisäpalvelut -välilehdelle

  8. Laita vipu päälle kohdassa Liitä lisäpalveluita (jos tämä ei ollut vielä päällä)

  9. Paina Valitse lisäpalvelut

  10. Valitse listasta juuri luomasi Lisäpalvelu ja klikkaa listan pohjalta Valmis

  11. Mikäli lisäpalvelun tulisi pidentää ajanvarauksen kestoa, laita myös vipu päälle kohdassa Lisäpalvelun kesto lisätään varauksen kokonaiskestoon

  12. Jos haluat liittää Lisäpalvelun myös muihin palveluihin, toista askeleet 6-11 jokaisen palvelun kohdalla, johon haluat liittää Lisäpalvelun

Nyt lisäpalvelu on valittavissa vain sen palvelun yhteydessä, johon olet sen liittänyt.

Huomio! Jos sinulla on Tuotteita, jotka ovat asetettu "Asiakkaille" -tilaan, ne näkyvät ajanvarauksessa asiakkaille myös "Lisäpalvelut" otsikon alla. Tuotteet ovat aina valittavissa joko kaikkien palveluiden yhteydessä tai eivät minkään. Lisäpalvelut liitetään vain tiettyihin palveluihin, joiden yhteydessä ne tulisi saada valita.

Lue lisää siitä, mikä ero on Tuotteiden ja Lisäpalveluiden välillä täältä: Mikä ero on Tuotteella ja Lisäpalvelulla?

Vastasiko tämä kysymykseesi?