Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausVarausten peruuttaminen
Peruutettu varaus, joka on maksettu sarjakortilla
Peruutettu varaus, joka on maksettu sarjakortilla
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

"Asiakas oli perunut sarjakortilla varaamansa ajan ja varannut uuden ajan. Sarjakortilla jäljellä olleet 2 kaksi kertaa nollaantuivat. Eli varauksen peruminen ei palauttanut saldoa sarjakortille, jota oli käytetty maksuvälineenä. Miten sarjakortin saldon saa korjattua?"

Jos asiakas varaa ajan ja maksaa varauksen etukäteen Vellon sarjakortilla, mutta myöhemmin peruuttaa ajan, ei käytetty summa tai kerta automaattisesti palaudu sarjakortille. Tässä kohtaa kannattaa joko:

  • luoda asiakkaalle uusi erillinen sarja- tai lahjakortti, joka vastaa peruutetun ajanvarauksen summaa tai palvelua

  • korjata aikaisempi sarjakortti poistamalla se ja luomalla uusi, jossa mukana peruutetun ajanvarauksen saldo/palvelu

Jos haluat korjata aikaisemman sarjakortin, lue tarkemmat ohjeet täältä: Miten sarjakortin saldon saa korjattua?

Vastasiko tämä kysymykseesi?