"Asiakas oli perunut sarjakortilla varaamansa ajan ja varannut uuden ajan. Sarjakortilla jäljellä olleet 2 kaksi kertaa nollaantuivat. Eli varauksen peruminen ei palauttanut saldoa sarjakortille, jota oli käytetty maksuvälineenä. Miten sarjakortin saldon saa korjattua?"
Jos asiakas varaa ajan ja maksaa varauksen etukäteen Vellon sarjakortilla, mutta myöhemmin peruuttaa ajan, ei käytetty summa tai kerta automaattisesti palaudu sarjakortille. Tässä kohtaa kannattaa joko:
luoda asiakkaalle uusi erillinen sarja- tai lahjakortti, joka vastaa peruutetun ajanvarauksen summaa tai palvelua
korjata aikaisempi sarjakortti poistamalla se ja luomalla uusi, jossa mukana peruutetun ajanvarauksen saldo/palvelu
Jos haluat korjata aikaisemman sarjakortin, lue tarkemmat ohjeet täältä: Miten sarjakortin saldon saa korjattua?