Jos olet luonut uuden palvelun, mutta tämä ei ilmaannu asiakkaille varausvaihtoehdoksi, tai mahdollisesti ei työntekijöillekään valinnaksi, saattaa tämä johtua muutamasta asiasta.
Palvelu ei näy asiakkaille (mutta näkyy työntekijöille)
Varattavat ajat -osiossa on rajattu tarjottavia palveluita
Lue lisää täältä: Aikojen rajoittaminen tietyille palveluille Varattavat ajat -osiossa
Palvelu on asetettu vain työntekijöiden varattavaksi
Jos palvelu on asetettu vain työntekijöille varattavaksi, eivät asiakkaat pysty varaamaan tälle aikoja itsenäisesti.
Lue lisää täältä: Palvelu, jonka voi varata vain työntekijä
Palvelu ei näy asiakkaille eikä työntekijöille
Osille kalentereista on rajattu tarjottavia palveluita
Kun kalentereita on 2 tai useampi, on mahdollista rajata mitä palveluita tarjotaan. Jos tämä toiminto on päällä, kun uusi palvelu luodaan se ei automaattisesti ilmesty vaihtoehdoksi niissä kalentereissa, mitkä eivät tarjoa kaikkia palveluita.
Lue lisää täältä: Palvelut eri kalentereille