Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausOngelmatilanteet
Miksi uusi luomani palvelu ei näy?
Miksi uusi luomani palvelu ei näy?
Päivitetty yli 6 kuukautta sitten

Jos olet luonut uuden palvelun, mutta tämä ei ilmaannu asiakkaille varausvaihtoehdoksi, tai mahdollisesti ei työntekijöillekään valinnaksi, saattaa tämä johtua muutamasta asiasta.

Palvelu ei näy asiakkaille (mutta näkyy työntekijöille)

Varattavat ajat -osiossa on rajattu tarjottavia palveluita

Palvelu on asetettu vain työntekijöiden varattavaksi

Jos palvelu on asetettu vain työntekijöille varattavaksi, eivät asiakkaat pysty varaamaan tälle aikoja itsenäisesti.

Palvelu ei näy asiakkaille eikä työntekijöille

Osille kalentereista on rajattu tarjottavia palveluita

Kun kalentereita on 2 tai useampi, on mahdollista rajata mitä palveluita tarjotaan. Jos tämä toiminto on päällä, kun uusi palvelu luodaan se ei automaattisesti ilmesty vaihtoehdoksi niissä kalentereissa, mitkä eivät tarjoa kaikkia palveluita.

Lue lisää täältä: Palvelut eri kalentereille

Vastasiko tämä kysymykseesi?