Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausOngelmatilanteet
Etäasioinnin palveluiden lisääminen ei onnistu
Etäasioinnin palveluiden lisääminen ei onnistu
Päivitetty yli 2 kuukautta sitten

Etäasioinnin palvelut ovat hyödyllisiä esimerkiksi silloin, kun yritykselläsi on useampia toimipaikkoja ja haluat tarjota palveluita myös etänä.

Tärkeää: Etäasioinnin palveluja on mahdollista luoda vain, kun toimipaikkoja on vähintään kaksi. Jos Vellossasi on vain yksi toimipaikka, et voi hyödyntää Vellon yleistason etäasioinnin palveluita. Etäpalvelut kannattaa tällöin luoda normaalien palveluiden tavoin ja sijoittaa ne omaan palvelukategoriaan.

Etäasioinnin palvelukategoria näkyy, mutta uusien palveluiden lisääminen ei onnistu

Kun haluat lisätä etäasioinnin palveluita, varmista ensin, että Vellossasi on vähintään kaksi toimipaikkaa.

Jos olet jo luonut etäpalveluita ja haluat lisätä uusia, varmista, että sinulla on vähintään kaksi toimipaikkaa ja et ole poistanut niitä. Jos olet poistanut toimipaikkoja ja jäljellä on vain yksi, uusien etäpalveluiden lisääminen ei enää onnistu. Voit kuitenkin muokata ja poistaa jo olemassa olevia etäpalveluita tarpeen mukaan.

Jos Vellossasi on vain yksi toimipaikka, mutta näet silti etäasioinnin palvelukategorian, et voi lisätä uusia etäasioinnin palveluita enää.

Tilanne, jossa etäasioinnin palvelukategoria näkyy, vaikka Vellossasi on vain yksi toimipaikka, johtuu aiemmin käytössäsi olleista, useammista toimipaikoista.

Huomioi: Jos olet poistanut toimipaikkoja ja jäljellä on vain yksi toimipaikka, etäpalveluiden lisääminen ei enää onnistu.

Yhdellä toimipaikalla voit lisätä etäpalvelut omaan kategoriaan

Jos Vellossasi on vain yksi toimipaikka ja haluat lisätä etäpalveluita, voit tehdä sen normaalien palveluiden tavoin.

Etäpalvelut kannattaa tällöin luoda normaalien palveluiden tavoin ja sijoittaa ne omaan palvelukategoriaan.

Vastasiko tämä kysymykseesi?