Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAjanvarausOngelmatilanteet
Pakolliseksi asetettu oma varauskenttä ei näy ajanvarauksessa - mikä avuksi?
Pakolliseksi asetettu oma varauskenttä ei näy ajanvarauksessa - mikä avuksi?
Päivitetty yli 6 kuukautta sitten

Mikäli pakolliseksi asetettu varauskenttä ei näy ajanvarauksessa, toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry Valinnat → Asetukset → Ajanvaraus

  3. Vieritä sivua alaspäin, kunnes tulet kohtaan Varauksen yhteydessä kysyttävät asiakastiedot

  4. Normaalisti näkymä näyttää ylläolevalta, ja tarpeen mukaan voi kenttiä säädellä.

  5. Tarkista, että pakolliseksi asetutussa kentässä on sekä Pakollinen että Käytössä laitettu päälle. Jos Käytössä- nappia ei ole laitettu päälle, ei kenttää näy. Jos taas pelkästään Käytössä-nappi on päällä, ei kenttä ole pakollinen ja asiakas voi tehdä varauksen kirjoittamatta kenttään mitään.

Vastasiko tämä kysymykseesi?