Ajanvaraus työntekijänä
Päivitetty yli viikko sitten

Vellossa ajanvarausmahdollisuus riippuu siitä, käytätkö Velloa asiakkaana vai työntekijänä.

Mitä asiakkaasi voivat tehdä

Pyydä asiakkaitasi menemään ajanvarauskalenteriisi suorasta linkistä, jonka löydät kohdasta Valinnat → Käyttäjätili → Oma tili.

Linkki tulee olemaan muotoa vello.fi/sinun-yrityksesi.

Asiakkaasi pystyvät:

  • varaamaan aikoja vain ajankohdille, joihin olet erikseen avannut aikoja kohdassa Valinnat → Varattavat ajat.

  • ilmoittautumaan vain ryhmätunteihin, jotka olet julkaissut kalenterissasi

​Miten vaihdan varattavan palvelun ajanvaraukseen?

Hyvä tapa on valita haluamasi palvelu ennen ajanvarauksen tekemistä. Valitse haluamasi palvelu vasemmasta palkista, kohdasta "palvelu". Oletuksena Vello tarjoaa ensimmäistä palvelua varattavaksi.

  1. Klikkaa kohtaa Palvelut.

  2. Valitse haluamasi palvelu (jos sinulla on palvelukategorioita käytössä, valitse ensin kategoria ja sitten palvelu).

  3. Nyt varattava palvelu on vaihdettu.

Mitä voit tehdä ollessasi sisäänkirjautuneena työntekijänä

Työntekijät voivat

  • tehdä ajanvarauksia Varattavien aikojen ulkopuolelle

  • tehdä päällekäisiä ajanvarauksia

  • valita ajanvaraukseen sellaisen hoidon (palvelun), jota työntekijä ei normaalisti tarjoa

  • valita ajanvaraukseen hoidon (palvelun), joka ei ole asiakkaiden varattavissa

  • siirtää olemassa olevaa varausta

  • vaihtaa olemassa olevaan ajanvaraukseen hoidon tai työntekijän

  • ylibuukata ryhmätunteja

  • siirtää ryhmätunnin jonottaja osallistujaksi, vaikka tunti olisi jo täynnä

  • julkaista ryhmätunnin

Hyvä tietää: Työntekijänä pääset tekemään varauksia ilman rajoituksia

Vastasiko tämä kysymykseesi?