Kaikki kokoelmat
Vello-tilaus
Vellon tilaaminen, tilauksen hallinta ja irtisanominen
66 artikkelia
Vaihdoin maksukortin, yrittääkö Vello veloitusta uudelleen?
Kuitit Vellon kuukausimaksuista - mistä löydät kuitit?
Miten voin maksaa Vello-tilaukseni?
Miksi tilini pyytää lisäämään maksukortin?
Maksu epäonnistui, koska maksukortin kate ei riittänyt - Kuinka toimin?
Miksi uusien varausten tekeminen on estetty ja Vello pyytää maksukortin tietoja, vaikka käytössäni on Vello Free?
Kuinka nopeasti saan uuden käyttötason ominaisuudet käyttööni?
Voiko Pro -tilauksen saada 1 kk laskutusjaksolla?
Tarvitseeko olla rekisteröity yritys, jotta Velloa voi käyttää?
Miksi Vello-tilini on suljettu, vaikka olen lisännyt laskutustiedot
Mistä näen Vello -tilaukseni tiedot?
Tarvitseeko arvonlisäverotunnistetta täyttää?
Miten vähennän kalenterimäärääni?
Mistä voin päivittää Vello -tilaukseni laskutustiedot?
Mistä löydän seuraavan laskuni summan ja päivän?
Mistä voin muuttaa käyttötasoani?
Voiko Vello muuttaa tilaustani automaattisesti?
Suljin Vello-tilini - Saisiko sitä enää auki uudelleen?
Miksi Velloni on suljettu, vaikka olen lisännyt maksukortin tiedot?
Miten maksan avoimen Vellon laskun?
Voinko maksaa Vellon vuosimaksun useassa erässä?
Miten irtisanon tilaukseni?
Haluan lopettaa Vellon käytön - mitä teen?
Tilin lopettaminen - Miten lopetan Vello-tilini?
Tilin poistaminen käytöstä - Kuinka voin sulkea Vello-tilini?
Irtisanominen - Milloin voin irtisanoa oman Vello-tilaukseni?
Miksi Vello pyytää maksukorttitietoja, vaikka haluan saada laskun sähköpostitse?
Vello-tili sulkeutui, mitä voin tehdä?
Maksaminen ei onnistu - mitä tehdä?
Tilaukseni maksua ei veloitettu ja Velloni sulkeutui
En löydä paikkaa, josta voin poimia kuitit Vellon vuosimaksuista
Maksukorttini on vanhentunut, varastettu tai kadoksissa
Käyttötason muuttaminen ei onnistu, vaikka laskutustiedot on syötetty
Kanta-yhteydestä veloitettiin, vaikken ole käyttänyt Kantaa