Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausUsein kysyttyä Vello-tilauksestasi
Vaihdoin maksukortin, yrittääkö Vello veloitusta uudelleen?
Vaihdoin maksukortin, yrittääkö Vello veloitusta uudelleen?
Päivitetty yli viikko sitten

Jos Vellosi kausimaksujen automaattinen veloitus maksukortiltasi ei ole onnistunut, koska maksukorttisi on vanhentunut, saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi.

Voit tässä vaiheessa vielä vaihtaa maksukorttisi Vellossasi.

Maksukortin vaihtaminen

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Käyttäjätili

  3. Valitse Laskutus-välilehti

  4. Valitse Vaihda maksukortti

  5. Tallenna

Veloituksen uudelleenyritys

Kun vaihdat maksukortin Velloosi, Vello yrittää veloitusta uudelta maksukortiltasi välittömästi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?