Mikäli tilauksen maksua ei pystytty veloittamaan määräajan kuluessa, menee Vello-tili kiinni, eikä sitä voi käyttää ajanvaraukseen. Jotta saat tilin takaisin käyttöön:
Tarkistathan, että tiliin liitetyllä maksukortilla voi maksaa netissä, ja että kortilla on katetta tilauksen maksamiseen. Huomioithan, että Vellon hinnat ovat ilmoitettu verottomana, joten niihin lisätään vielä alv (24%).
Otathan yhteyttä Vellon Asiakastukeen, joka hoitaa maksun suorituksen manuaalisesti, ja avaa tämän perään tilin. Voit ottaa yhteyttä asiakastukeen joko:
Chatin kautta, jonne pääset kirjautumalla Vello-tilillesi sisään ja painamalla puhekuplan kuvaketta sivun oikeassa alareunassa.
Kirjoittamalla sähköpostia meille osoitteeseen asiakaspalvelu@vello.fi
Muistathan käyttää sähköpostia, joka on liitetty Vello-tiliin!