Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausOngelmatilanteet
Tilaukseni maksua ei veloitettu ja Velloni sulkeutui
Tilaukseni maksua ei veloitettu ja Velloni sulkeutui
Päivitetty yli viikko sitten

Mikäli tilauksen maksua ei pystytty veloittamaan määräajan kuluessa, menee Vello-tili kiinni, eikä sitä voi käyttää ajanvaraukseen. Jotta saat tilin takaisin käyttöön:

  1. Tarkistathan, että tiliin liitetyllä maksukortilla voi maksaa netissä, ja että kortilla on katetta tilauksen maksamiseen. Huomioithan, että Vellon hinnat ovat ilmoitettu verottomana, joten niihin lisätään vielä alv (24%).

  2. Otathan yhteyttä Vellon Asiakastukeen, joka hoitaa maksun suorituksen manuaalisesti, ja avaa tämän perään tilin. Voit ottaa yhteyttä asiakastukeen joko:

    • Chatin kautta, jonne pääset kirjautumalla Vello-tilillesi sisään ja painamalla puhekuplan kuvaketta sivun oikeassa alareunassa.

    • Kirjoittamalla sähköpostia meille osoitteeseen asiakaspalvelu@vello.fi

      Muistathan käyttää sähköpostia, joka on liitetty Vello-tiliin!

Vastasiko tämä kysymykseesi?