Kaikki kokoelmat
Vellon tilaaminen ja hinnoittelu
Ongelmatilanteet
Tilaukseni maksua ei veloitettu ja Velloni sulkeutui
Tilaukseni maksua ei veloitettu ja Velloni sulkeutui
Päivitetty yli viikko sitten

Mikäli tilauksen maksua ei pystytty veloittamaan määräajan kuluessa, menee Vello-tili kiinni, eikä sitä voi käyttää ajanvaraukseen. Jotta saat tilin takaisin käyttöön:

  1. Tarkistathan, että tiliin liitetyllä maksukortilla voi maksaa netissä, ja että kortilla on katetta tilauksen maksamiseen. Huomioithan, että Vellon hinnat ovat ilmoitettu verottomana, joten niihin lisätään vielä alv (24%).

  2. Otathan yhteyttä Vellon Asiakastukeen, joka hoitaa maksun suorituksen manuaalisesti, ja avaa tämän perään tilin. Voit ottaa yhteyttä asiakastukeen joko:

    • Chatin kautta, jonne pääset kirjautumalla Vello-tilillesi sisään ja painamalla puhekuplan kuvaketta sivun oikeassa alareunassa.

    • Kirjoittamalla sähköpostia meille osoitteeseen asiakaspalvelu@vello.fi

      Muistathan käyttää sähköpostia, joka on liitetty Vello-tiliin!

Vastasiko tämä kysymykseesi?