Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausUsein kysyttyä Vello-tilauksestasi
Maksu epäonnistui, koska maksukortin kate ei riittänyt - Kuinka toimin?
Maksu epäonnistui, koska maksukortin kate ei riittänyt - Kuinka toimin?
Päivitetty yli viikko sitten

Jos Vellosi kausimaksujen automaattinen veloitus maksukortiltasi ei ole onnistunut, koska maksukorttisi tai pankkitilisi kate ei riitä, saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi.

Voit tässä vaiheessa vielä kasvattaa katetta tai vaihtaa maksukorttisi Vellossasi.

Maksukortin vaihtaminen

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Käyttäjätili

  3. Valitse Laskutus-välilehti

  4. Valitse Vaihda maksukortti

  5. Tallenna

Veloituksen uudelleenyritys

Kun vaihdat maksukortin Velloosi, Vello yrittää veloitusta uudelta maksukortiltasi välittömästi.

Jos Vello-tilisi ei ole sulkeutunut puuttuvan maksun vuoksi, voit lisätä katetta maksukortillesi, jolloin Vello yrittää veloitusta uudelleen automaattisesti.

Veloituksen manuaalinen yritys

Halutessasi voit yrittää uudelleenveloitusta myös manuaalisesti:

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Käyttäjätili

  3. Valitse Laskutus-välilehti

  4. Valitse Vaihda käyttötaso

  5. Valitse nykyisen tilauksesi mukainen käyttötaso, laskutusjakso ja kalenterimäärä

  6. Vahvista

  7. Vello yrittää veloitusta uudelleen välittömästi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?