Jos Vellosi kausimaksujen automaattinen veloitus maksukortiltasi ei ole onnistunut, koska maksukorttisi tai pankkitilisi kate ei riitä, saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi.
Voit tässä vaiheessa vielä kasvattaa katetta tai vaihtaa maksukorttisi Vellossasi.
Maksukortin vaihtaminen
Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä
Siirry kohtaan Valinnat → Käyttäjätili
Valitse Laskutus-välilehti
Valitse Vaihda maksukortti
Tallenna
Veloituksen uudelleenyritys
Kun vaihdat maksukortin Velloosi, Vello yrittää veloitusta uudelta maksukortiltasi välittömästi.
Jos Vello-tilisi ei ole sulkeutunut puuttuvan maksun vuoksi, voit lisätä katetta maksukortillesi, jolloin Vello yrittää veloitusta uudelleen automaattisesti.
Veloituksen manuaalinen yritys
Halutessasi voit yrittää uudelleenveloitusta myös manuaalisesti:
Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä
Siirry kohtaan Valinnat → Käyttäjätili
Valitse Laskutus-välilehti
Valitse Vaihda käyttötaso
Valitse nykyisen tilauksesi mukainen käyttötaso, laskutusjakso ja kalenterimäärä
Vahvista
Vello yrittää veloitusta uudelleen välittömästi.