Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausUsein kysyttyä Vello-tilauksestasi
Irtisanominen - Milloin voin irtisanoa oman Vello-tilaukseni?
Irtisanominen - Milloin voin irtisanoa oman Vello-tilaukseni?
Päivitetty yli viikko sitten

Irtisanomisajankohta riippuu siitä, minkälainen laskutuskausi sinulla on.

Free-käyttötason irtisanominen

Sinun ei tarvitse irtisano tilaustasi, vaan voit lopettaa aktiivisen käytön ja pitää tilin tallessa tulevaisuutta varten, tai pyytää lopettamaan tilin ottamalla yhteyttä asiakastukeemme.

Basic- ja Premium-käyttötasojen irtisanominen

Irtisanominen tulee tehdä vähintään 30 päivää ennen laskutuskautesi uusiutumista.

Eli jos tilauksesi uusiutuu esim. 15.4. ja haluat varmistaa, ettei seuraavaa maksua vahingossa mene, täytyy irtisanominen tehdä viimeistään 15.3.

Pro-käyttötason, tai Kanta-yhteyden irtisanominen

Kanta-yhteyden irtisanominen tulee tehdä viimeistään 6 kk ennen yhteyden uusiutumista.

Vinkki: Jos haluat vain vähentää ajanvarauskalenterin vaikuttamatta Kanta-yhteyksien määrään, voit tehdä tämän Laskutus -sivultasi.

Lue tarkemmat ohjeet miten toimia täältä: Miten vähennän kalenterimäärääni?

Miten irtisanon tilaukseni?

Irtisanominen tarvitsee vain ilmoittaa meille kirjallisesti 30 päivää ennen nykyisen laskutusjakson päättymistä. Voit joko:

  1. Kirjoittaa meille Chat-palvelun kautta, kun olet kirjautunut Vello-tilillesi.

  2. Lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu (at) vello.fi. Kirjoitathan siitä sähköpostiosoitteesta jolla Vello-tilisi on luotu.

Huomaa, että mikäli vaihdat tilauksen tyyppiä esimerkiksi Basic → Premium, uusi laskutusjakso alkaa heti ja saat käyttämättä jääneeltä ajalta korvauksen Vello-tilillesi, joka vähennetään automaattisesti uudesta laskustasi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?