Siirry pääsisältöön

Irtisanominen - Milloin voin irtisanoa oman Vello-tilaukseni?

Päivitetty tänään

Milloin voin irtisanoa tilaukseni?

Vellossa sinulla on mahdollisuus irtisanoa tilaus päättymään kuluvan laskutusjaksosi loppuun, kuitenkin viimeistään 30 päivää ennen tilauksen uusiutumista.

Huomoi: Vello Pro-tilaukset (Kanta-potilastietojärestelmäyhteydellä) täytyy irtisanoa viimeistään 6 kuukautta ennen tilauksen uusiutumista.

Voit päättää tilauksesi niin, että tilauksesi ei uusiudu laskutusjaksosi päätyttyä.


Free-käyttötason irtisanominen

Free-käyttötasolla sinun ei tarvitse irtisanoa tilaustasi erikseen. Irtisanomisen sijaan, voit lopettaa aktiivisen käytön ja pitää Vello-tilisi tallessa mahdollista tulevaa tarvetta varten.

Vaihtoehtoisesti voit pyytää Vellon asiakastukea sulkemaan ja poistamaan Vello-tilisi.

Basic- ja Premium-käyttötasojen irtisanominen

Basic- ja Premium-tilausten irtisanominen tulee tehdä vähintään 30 päivää ennen laskutuskautesi uusiutumista.

Jos käytössäsi on kokeilujakso, etkä halua jatkaa tilausta Basic- tai Premium-tasolla kokeilujakson jälkeen, voit vaihtaa käyttötasosi ilmaiselle Free-tasolle ennen kokeilujaksosi päättymistä.

Esimerkki: Tilauksesi uusiutuu 15.4. ja haluat varmistaa, ettei seuraavaa veloitusta tehdä maksukortiltasi. Tilauksesi irtisanominen tulee tällöin tehdä viimeistään 15.3.


Pro-käyttötason ja Kanta-yhteyden irtisanominen

Pro-käyttötason ja Kanta-yhteyden irtisanomisen osalta noudatetaan muista käyttötasoista poikkeavaa, 6 kuukauden irtisanomisaikaa.

Pro-tilauksen irtisanominen astuu voimaan 6 kuukauden kuluttua irtisanomispäivää seuraavan kuukauden alusta laskettuna.

Näin irtisanot Vello-tilauksen

Vello-tilauksen irtisanominen tulee tehdä aina kirjallisesti. Jotta voimme varmistua, että olet oikeutettu perumaan tilauksenne, ilmoitathan meille halustanne päättää Vellon käyttö kirjallisesti lomakkeella.

Vastasiko tämä kysymykseesi?