Milloin voin irtisanoa tilaukseni?
Vellossa sinulla on mahdollisuus irtisanoa tilaus päättymään kuluvan laskutusjaksosi loppuun, kuitenkin viimeistään 30 päivää ennen tilauksen uusiutumista.
Huomoi: Vello Pro-tilaukset (Kanta-potilastietojärestelmäyhteydellä) täytyy irtisanoa viimeistään 6 kuukautta ennen tilauksen uusiutumista.
Voit päättää tilauksesi niin, että tilauksesi ei uusiudu laskutusjaksosi päätyttyä.
Free-käyttötason irtisanominen
Free-käyttötasolla sinun ei tarvitse irtisanoa tilaustasi erikseen. Irtisanomisen sijaan, voit lopettaa aktiivisen käytön ja pitää Vello-tilisi tallessa mahdollista tulevaa tarvetta varten.
Vaihtoehtoisesti voit pyytää Vellon asiakastukea sulkemaan ja poistamaan Vello-tilisi.
Basic- ja Premium-käyttötasojen irtisanominen
Basic- ja Premium-tilausten irtisanominen tulee tehdä vähintään 30 päivää ennen laskutuskautesi uusiutumista.
Jos käytössäsi on kokeilujakso, etkä halua jatkaa tilausta Basic- tai Premium-tasolla kokeilujakson jälkeen, voit vaihtaa käyttötasosi ilmaiselle Free-tasolle ennen kokeilujaksosi päättymistä.
Esimerkki: Tilauksesi uusiutuu 15.4. ja haluat varmistaa, ettei seuraavaa veloitusta tehdä maksukortiltasi. Tilauksesi irtisanominen tulee tällöin tehdä viimeistään 15.3.
Pro-käyttötason ja Kanta-yhteyden irtisanominen
Pro-käyttötason ja Kanta-yhteyden irtisanomisen osalta noudatetaan muista käyttötasoista poikkeavaa, 6 kuukauden irtisanomisaikaa.
Pro-tilauksen irtisanominen astuu voimaan 6 kuukauden kuluttua irtisanomispäivää seuraavan kuukauden alusta laskettuna.
Näin irtisanot Vello-tilauksen
Vello-tilauksen irtisanominen tulee tehdä aina kirjallisesti. Jotta voimme varmistua, että olet oikeutettu perumaan tilauksenne, ilmoitathan meille halustanne päättää Vellon käyttö kirjallisesti lomakkeella.