Siirry pääsisältöön

Haluan lopettaa Vellon käytön - mitä teen?

Päivitetty tällä viikolla

Harkitsetko asiakkuutesi päättämistä ja Vello-tilin käytön lopettamista? Vello-tilin pääkäyttäjänä sinulla on oikeus irtisanoa sopimuksesi ja pyytää tilin lopettamista.

Haluamme tehdä Vello-tilisi käytön lopettamisen mahdollisimman ketteräksi. Samalla haluamme ymmärtää, minkälainen kokemuksesi Vellosta on ollut. Palautteena kuulemme mielellämme, miten voisimme palvella sinua vieläkin paremmin.

Käsitelläksemme Vello-tilisi lopettamispyynnön, teethän pyynnön lomakkeella, kiitos.

Huomioi: Maksullinen Vello-tilaus tulee irtisanoa vähintään 30 päivää ennen laskutuskauden päättymistä / uuden laskutuskauden alkamista.

Vello Pro-tilaukset tulee irtisanoa vähintään 6 kk ennen laskutuskauden päättymistä.

Tilaus irtisanotaan nykyisen laskutuskauden loppuun.

Huomioi: Tietoturvasyistä emme voi vastaanottaa tilin sulkemispyyntöjä puhelimitse.

Käyttötarve mahdollisesti jatkuu myöhemmin?

Jos uskot, että sinulla voisi olla käyttöä Vello-tilillesi uudestaan tulevaisuudessa, suosittelemme olemaan yhteydessä asiakastukeemme ja pyytämään vain tilauksen päättämistä. Vello-tilaus voidaan asettaa päättymään nykyisen sopimusjakson (tilauskauden) loppuun, mutta tili jättää auki, jolloin pystyt myöhemmin kirjautumaan sisään ja käynnistämään tilauksen uudelleen, jos haluat ottaa tilin uudestaan käyttöön.

Huom! Vello Pro-tilauksissa on vähintään 6 kk irtisanominen.

Suljettuja Vello-tilejä ei ikävä kyllä voida avata käyttöön enää myöhemmin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?