Siirry pääsisältöön
Tilauksen peruuttaminen
Päivitetty yli viikko sitten

Milloin voin peruuttaa tilaukseni?

Tilattuasi ja maksettuasi Vello-käyttötason, sinulla on mahdollisuus irtisanoa tilaus päättymään kuluvan laskutusjaksosi loppuun, kuitenkin viimeistään 30 päivää ennen tilauksen uusiutumista.

Tilausta ei ole mahdollista purkaa tai peruuttaa.

Voit lopettaa tilauksesi niin, että tilauksesi ei uusiudu laskutusjaksosi päätyttyä.

Irtisanomisajankohta riippuu siitä, minkälainen laskutuskausi sinulla on.

Basic, Premium ja Pro -käyttötasojen irtisanomine

Irtisanominen tulee tehdä vähintään 30 päivää ennen laskutuskautesi uusiutumista.

Eli jos tilauksesi uusiutuu esim. 15.4. ja haluat varmistaa, ettei seuraavaa maksua vahingossa mene, täytyy irtisanominen tehdä viimeistään 16.3.

Miten irtisanon tilaukseni?

Irtisanominen tarvitsee vain ilmoittaa meille kirjallisesti 30 päivää ennen nykyisen laskutusjakson päättymistä. Voit joko:

  1. Kirjoittaa meille Chat-palvelun kautta, kun olet kirjautunut Vello-tilillesi.

  2. Lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu (at) vello.fi. Kirjoitathan siitä sähköpostiosoitteesta jolla Vello-tilisi on luotu.

Huomaa, että mikäli vaihdat tilauksen tyyppiä esimerkiksi Basic → Premium, uusi laskutusjakso alkaa heti ja saat käyttämättä jääneeltä ajalta korvauksen Vello-tilillesi, joka vähennetään automaattisesti uudesta laskustasi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?