Siirry pääsisältöön
Miten irtisanon tilaukseni?
Päivitetty yli viikko sitten

Milloin voin peruuttaa tilaukseni?

Tilattuasi ja maksettuasi Vello-käyttötason, sinulla on mahdollisuus irtisanoa tilaus päättymään kuluvan laskutusjaksosi loppuun, kuitenkin viimeistään 30 päivää ennen tilauksen uusiutumista.

Tilausta ei ole mahdollista purkaa tai peruuttaa.

Voit lopettaa tilauksesi niin, että tilauksesi ei uusiudu laskutusjaksosi päätyttyä.

Irtisanomisajankohta riippuu siitä, minkälainen laskutuskausi sinulla on.

Basic- ja Premium-käyttötasojen irtisanominen

Irtisanominen tulee tehdä vähintään 30 päivää ennen laskutuskautesi uusiutumista.

Eli jos tilauksesi uusiutuu esim. 15.4. ja haluat varmistaa, ettei seuraavaa maksua vahingossa mene, täytyy irtisanominen tehdä viimeistään 15.3.

Pro-käyttötason, tai Kanta-yhteyden irtisanominen

Kanta-yhteyden irtisanominen tulee tehdä viimeistään 6 kk ennen yhteyden uusiutumista.

Vinkki: Jos haluat vain vähentää ajanvarauskalenterin vaikuttamatta Kanta-yhteyksien määrään, voit tehdä tämän Laskutus -sivultasi.

Lue tarkemmat ohjeet miten toimia täältä: Miten vähennän kalenterimäärääni?

Miten irtisanon tilaukseni?

Irtisanominen tarvitsee vain ilmoittaa meille kirjallisesti 30 päivää ennen nykyisen laskutusjakson päättymistä. Voit joko:

  1. Kirjoittaa meille Chat-palvelun kautta, kun olet kirjautunut Vello-tilillesi.

  2. Lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu (at) vello.fi. Kirjoitathan siitä sähköpostiosoitteesta jolla Vello-tilisi on luotu.

Huomio: Mikäli vaihdat tilauksen tyyppiä esimerkiksi Basic → Premium, uusi laskutusjakso alkaa heti ja saat käyttämättä jääneeltä ajalta korvauksen Vello-tilillesi, joka vähennetään automaattisesti uudesta laskustasi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?