Jos Vello-tilisi on suljettu, vaikka olet lisännyt laskutustiedot, tarkistathan seuraavat kohdat:
Maksukortti
Olethan muistanut lisätä maksukortin Vello-tilillesi? Maksukortti on lisättävä tilille, vaikka Vello-tilisi olisi ilmaisella tasolla, samoin laskutustiedot.
Pääset lisäämään maksukortin seuraavasti:
Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä
Siirry Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus (Löytyy sivun yläreunasta)
Lisää maksukortti kohdasta Lisää maksukortti
Maksulliset ominaisuudet
Mikäli kokeilujaksosi on loppunut juuri, on mahdollista, että tilille on jäänyt vielä maksullisia ominaisuuksia päälle, jotka estävät Vello-tilin käytön. Jotta saat tilisi uudelleen auki, tulisi sinun ottaa nämä maksulliset ominaisuudet käyttöön, tulisi sinun ottaa nämä ominaisuudet pois käytöstä. Maksullisia ominaisuuksia ovat esimerkiksi muistutukset, palvelurajaukset ja varausrajoitukset.