Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausUsein kysyttyä tilauksesta
Miksi Vello-tilini on suljettu, vaikka olen lisännyt laskutustiedot
Miksi Vello-tilini on suljettu, vaikka olen lisännyt laskutustiedot
Päivitetty yli 6 kuukautta sitten

Jos Vello-tilisi on suljettu, vaikka olet lisännyt laskutustiedot, tarkistathan seuraavat kohdat:


Maksukortti

Olethan muistanut lisätä maksukortin Vello-tilillesi? Maksukortti on lisättävä tilille, vaikka Vello-tilisi olisi ilmaisella tasolla, samoin laskutustiedot.

Pääset lisäämään maksukortin seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Pääkäyttäjänä

  2. Siirry Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus (Löytyy sivun yläreunasta)

  3. Lisää maksukortti kohdasta Lisää maksukortti


Maksulliset ominaisuudet

Mikäli kokeilujaksosi on loppunut juuri, on mahdollista, että tilille on jäänyt vielä maksullisia ominaisuuksia päälle, jotka estävät Vello-tilin käytön. Jotta saat tilisi uudelleen auki, tulisi sinun ottaa nämä maksulliset ominaisuudet käyttöön, tulisi sinun ottaa nämä ominaisuudet pois käytöstä. Maksullisia ominaisuuksia ovat esimerkiksi muistutukset, palvelurajaukset ja varausrajoitukset.

Vastasiko tämä kysymykseesi?