Siirry pääsisältöön
Laskutuskauden tai tilaustason muuttaminen
Päivitetty yli viikko sitten

Osana joustavaa tilausmallia, Vellossa voit itsenäisesti hallinnoida ja muuttaa tilaustasi milloin tahansa.

Käyttölaajuuden (esim. varauskalentereiden määrä) muuttuessa, laskutuskausi nollautuu. Tämä tarkoittaa, että voimassaoleva laskutuskausi päättyy ja uusi alkaa.

Laskutuskausi nollautuu myös esimerkiksi, kun

  • vaihdat käyttötasoa (esim. Basic-tasosta Premium-tasoon)

  • muutat laskutusjaksoa (esim. 6 kk laskutusjaksosta 12 kk jaksoon)

  • lisäät tai poistat varauskalentereita

Huomioi: Muutoksen yhteydessä Vello veloittaa uutta käyttölaajuutta vastaavan summan koko valitun laskutusjakson pituiselta ajalta heti. Tästä summasta hyvitetään samalla aiemmin maksettu osuus vanhan laskutusjakson mukaan.

Tässä on hyvä huomioida, että samalla laskutusjakso kuitenkin muuttuu ja seuraavan veloituksen päivämäärä "venyy" vastaavasti pidemmälle tulevaisuuteen.

Miten vaihdan tilaustasoani?

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus

  3. Kohdan "Käyttötaso" alla näet nykyisen käyttötasosi (Ilmainen, Basic, Premium tai Pro). Tämä alta löydät linkin Vaihda käyttötaso

  4. Tästä voit valita haluamasi käyttötason ja laskutusjakson

Miten vaihdan laskutusjaksoani?

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus

  3. Kohdan "Lasktutusjakso" alla näet nykyisen lasktutusjaksosi (1 kk, 6 kk tai 12 kk). Tämä alta löydät linkin Vaihda laskutusjakso

  4. Tästä voit valita haluamasi laskutusjakson nykyiselle tilaustasollesi

Vastasiko tämä kysymykseesi?