Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausTilauksen uudelleenaktivointi
Vello-tilini meni kiinni - mitä tehdä?
Vello-tilini meni kiinni - mitä tehdä?
Päivitetty yli viikko sitten

Vello tilisi on saattanut mennä kiinni seuraavista syistä:

  • Olet avannut Vello-tilisi ja saanut käyttöön 30 päivän ajaksi kaikki Vellon maksulliset ominaisuudet. Mikäli päätät kokeilujakson perään palata Free- tai Basic-tasolle, muistathan ottaa kaikki Premium ja/tai Basic-ominaisuudet pois.

  • Vellotilauksesi maksu ei ole mennyt läpi määräajan puitteissa. Tämä saattaa johtua siitä, että maksukortilla ei ole ollut a) tarpeeksi katetta b) verkkomaksujen oikeutta c) verkkomaksujen maksuraja on ollut liian alhainen. Vaihda kortin asetuksia tai syötä uuden kortin tiedot Vellotilillesi kohdassa Valinnat -> Käyttäjätili -> Laskutus.

Maksua koitetaan uudestaan parin päivän sisällä. Mikäli tämä ei onnistu määräajan sisällä, menee tili automaattisesti kiinni.

Mikäli tilisi on mennyt kiinni, olethan pikimmiten yhteydessä asiakastukeemme. Kun tili on lukossa, asiakkaasi eivät pysty tekemään uusia varauksia.

Vastasiko tämä kysymykseesi?