Vello tilisi on saattanut mennä kiinni seuraavista syistä:
Maksullisia ominaisuuksia korkeammalta tilaustasolta on jäänyt päälle
Olet avannut Vello-tilisi ja saanut käyttöön 30 päivän ajaksi kaikki Vellon maksulliset ominaisuudet. Mikäli päätät kokeilujakson perään palata Free- tai Basic-tasolle, muistathan ottaa kaikki Premium ja/tai Basic-ominaisuudet pois.
Voit tarkistaa, minkä tason ominaisuuksia sinulla on päällä Laskutus-sivultasi.
Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus
Klikkaa linkistä Näytä peruste (se löytyy käyttötasosi nimen alta)
Huomioi: Kun olet kytkenyt pois päältä ne korkeamman tilaustason ominaisuudet, jotka aiheuttivat eston, odotathan noin 5 minuuttia, että tiedot päivittyvät järjestelmään. Jos kaikki ominaisuudet on kytketty onnistuneesti pois päältä, esto poistuu itsekseen hetken päästä.
Tilauksen maksu on epäonnistunut
Vello-tilauksesi maksu ei ole mennyt läpi määräajan puitteissa. Tämä on saattanut aiheutua esim. siitä, että veloitusyrityksen hetkellä maksukortilla:
ei ole ollut tarpeeksi katetta
ei ole ollut verkkomaksujen oikeutta
verkkomaksujen maksuraja on ollut liian alhainen
Vaihda kortin asetuksia tai syötä uuden kortin tiedot Vello-tilillesi kohdassa:
Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus
Miten maksan avoimen Vellon laskun?
Jos laskusi maksu epäonnistui, vaikka siksi että Velloon liitetty maksukortti pääsi vanhenemaan tai on kadonnut, voit maksaa avoimen laskun Laskutussivultasi.
Toimi näin:
Kirjaudu Velloosi pääkäyttäjänä
Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus
Vieritä sivua ihan alas asti – täältä löydät kaikki Vello tilaukseesi liittyvät laskut
Avoimen laskun vierestä löydä tumman vihreän Maksa heti -painikkeen. Klikkaa tätä.
Syötä nykyisen maksukorttisi tiedot ilmestyvään ruutuun
Paina Pay -nappia
Jos maksu onnistui, näkyy sen laskun vieressä nyt vaaleampi Maksettu -kuvake.
Huomio: Laskua maksaessasi käyttämät kortti tiedot päivittyvät Vello tilisi maksukortiksi. Jos et siis muuta näitä, tulevaisuudessa Vello laskuttaa tätä samaa korttia, kun tilauksesi uusiutuu.
Tillilläni on edelleen varausten tekeminen estetty - mikä avuksi?
Jos tilisi on edelleen kiinni vaikka kaikki ominaisuudet ovat oikein ja tilillä ei ole avoimia laskuja, olethan pikimmiten yhteydessä asiakastukeemme.