Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausTilauksen uudelleenaktivointi
Vello-tilini meni kiinni - mitä tehdä?
Vello-tilini meni kiinni - mitä tehdä?
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Vello tilisi on saattanut mennä kiinni seuraavista syistä:

Maksullisia ominaisuuksia korkeammalta tilaustasolta on jäänyt päälle

Olet avannut Vello-tilisi ja saanut käyttöön 30 päivän ajaksi kaikki Vellon maksulliset ominaisuudet. Mikäli päätät kokeilujakson perään palata Free- tai Basic-tasolle, muistathan ottaa kaikki Premium ja/tai Basic-ominaisuudet pois.

Voit tarkistaa, minkä tason ominaisuuksia sinulla on päällä Laskutus-sivultasi.

  1. Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus

  2. Klikkaa linkistä Näytä peruste (se löytyy käyttötasosi nimen alta)

Huomioi: Kun olet kytkenyt pois päältä ne korkeamman tilaustason ominaisuudet, jotka aiheuttivat eston, odotathan noin 5 minuuttia, että tiedot päivittyvät järjestelmään. Jos kaikki ominaisuudet on kytketty onnistuneesti pois päältä, esto poistuu itsekseen hetken päästä.

Tilauksen maksu on epäonnistunut

Vello-tilauksesi maksu ei ole mennyt läpi määräajan puitteissa. Tämä on saattanut aiheutua esim. siitä, että veloitusyrityksen hetkellä maksukortilla:

  • ei ole ollut tarpeeksi katetta

  • ei ole ollut verkkomaksujen oikeutta

  • verkkomaksujen maksuraja on ollut liian alhainen

Vaihda kortin asetuksia tai syötä uuden kortin tiedot Vello-tilillesi kohdassa:

Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus

Miten maksan avoimen Vellon laskun?

Jos laskusi maksu epäonnistui, vaikka siksi että Velloon liitetty maksukortti pääsi vanhenemaan tai on kadonnut, voit maksaa avoimen laskun Laskutussivultasi.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu Velloosi pääkäyttäjänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Käyttäjätili → Laskutus

  3. Vieritä sivua ihan alas asti – täältä löydät kaikki Vello tilaukseesi liittyvät laskut

  4. Avoimen laskun vierestä löydä tumman vihreän Maksa heti -painikkeen. Klikkaa tätä.

  5. Syötä nykyisen maksukorttisi tiedot ilmestyvään ruutuun

  6. Paina Pay -nappia

Jos maksu onnistui, näkyy sen laskun vieressä nyt vaaleampi Maksettu -kuvake.

Huomio: Laskua maksaessasi käyttämät kortti tiedot päivittyvät Vello tilisi maksukortiksi. Jos et siis muuta näitä, tulevaisuudessa Vello laskuttaa tätä samaa korttia, kun tilauksesi uusiutuu.

Tillilläni on edelleen varausten tekeminen estetty - mikä avuksi?

Jos tilisi on edelleen kiinni vaikka kaikki ominaisuudet ovat oikein ja tilillä ei ole avoimia laskuja, olethan pikimmiten yhteydessä asiakastukeemme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?