Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVello-tilausUsein kysyttyä Vello-tilauksestasi
Miksi uusien varausten tekeminen on estetty ja Vello pyytää maksukortin tietoja, vaikka käytössäni on Vello Free?
Miksi uusien varausten tekeminen on estetty ja Vello pyytää maksukortin tietoja, vaikka käytössäni on Vello Free?
Päivitetty yli viikko sitten

Kokeilujaksosi päätyttyä voit jatkaa Free-käyttötasolla vain, jos Vellossasi ei ole aktivoituna maksullisia ominaisuuksia.

Tärkeää: Mikäli kokeilujaksosi päätyttyä Vellossasi on aktivoituna maksullisia ominaisuuksia, eikä yrityksesi laskutus- ja maksukorttitietoja ole syötetty, Vello estää uusien ajanvarauksien tekemisen Vello-tililläsi.

Näin käy myös, mikäli vaihdat manuaalisesti Free-käyttötasolle ilman, että olet ensin poistanut maksulliset ominaisuudet käytöstäsi.


Täydennä laskutus- ja maksutietosi hyvissä ajoin

Vello pyytää täydentämään laskutus- ja maksutietosi riippumatta tällä hetkellä käytössäsi olevasta käyttötasosta.

Tämä siksi, että myöhemmin, jos haluat laajentaa Vellon käyttöä tai aktivoida maksullisia ominaisuuksia, Vello voi antaa sinun tehdä haluamasi muutokset ketterästi ilman tarvetta ensin siirtyä Laskutus-osioon täydentämään puuttuvia tietoja.

Ilmaistasolla maksutiedot eivät ole pakollisia

Free-käyttötasolla maksutiedot eivät ole pakollisia. Voit halutessasi jättää nämä tässä kohtaa syöttämättä.

Voit milloin tahansa syöttää tiedot Vellossasi

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Käyttäjätili

  3. Valitse Laskutus-välilehti

Hyvä tietää: Laskutus-välilehdellä voit syöttää yritys- ja laskutustietosi sekä tarkastella voimassaolevaa käyttötasoasi, kuukausihintaasi, laskutusjaksoasi ja muodostuneita kuitteja.

Vastasiko tämä kysymykseesi?