Kaikki kokoelmat
Maksupääte ja maksaminen Vellossa
Kuinka asiakas voi maksaa Vellossasi?
47 artikkelia
Käyttöönotto
Kuinka otat maksamisen mahdollisuuden ja maksupäätteen käyttöön Vellossasi?
Pakollinen ennakkomaksu ajanvarauksen yhteydessä
Alennuskoodi ja alennuksen antaminen
5 syytä ottaa ennakkomaksut käyttöön
Maksupalveluiden käyttöönotto
Alennukset maksupäätteelläJos haluat antaa asiakkaillesi alennuksen joistain palveluistasi Vellon maksupäätteellä, sen voi tehdä seuraavasti...
Komissiot maksupäätemyynneistä
Lisämaksupäätteen tilaaminen ja hinta
Langattoman verkon jakaminen puhelimesta maksupäätteelle
Varamaksupäätteen hankkiminen
Maksupäätteen pienmyyntiraja
Miten otan Vello Maksupäätteen käyttöön?Tämä opas sisältää Vello Maksupäätteen käyttöönoton vaiheet ja arvokkaita vinkkejä, jotka sinun on hyvä huomioida.
Maksupäätteen tilaaminen
Maksupääte-sopimuksen irtisanominen ja maksupäätteen palautus
Hyvitykset ja maksun palautukset
Voit hyvittää maksun ja palauttaa rahat asiakkaallesi 14 vuorokauden sisällä maksutapahtumasta.
Rahan palautus asiakkaalleMaksetun varauksen peruuntuessa, Vello ei automaattisesti palauta maksua asiakkaalle. Voit palauttaa maksun helposti Vellossasi.
Alennuksen antaminenValitettavasti maksupäätteellä ei voi suoraan antaa alennusta. Alennuksen voi kumminkin myöntää esimerkiksi tällä tavalla.
Miten palautan rahat maksusta?
Maksun mitätöinti ja maksetuksi merkatun varauksen peruutus
Tilitykset
Vello tilittää kaikki maksut sinulle säännöllisesti ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään.
Tilitysten seuraaminen ja tilitysvälin muuttaminen
Pankkitilin vaihtaminen tilityksiä varten
Tilitykset kerran kuukaudessa
Tilitykset päivittäin
Miten usein Vello tilittää rahat pankkitilille?
Työntekijäkohtaiset tilitykset
Tilitysvälin muuttaminen yhteen kertaan kuukaudessa
Ongelmatilanteet
Maksaminen on helppoa ja nopeaa. Joskus kuitenkin törmäät virheeseen, lue kuinka toimia tällöin.
Jos asiakkaan maksu epäonnistuuJos asiakas ei onnistu maksamaan varaustaan tai lahjakorttiostostaan, epäkohta johtuu usein siitä, että maksutapahtuma on keskeytynyt.
Dokumenttiani ei hyväksytä maksupalveluiden aktivoimiseksi
Maksupääte ei yhdisty nettiin
Osa myynneistä ovat "odottaa"-tilassa
Tilitykset pankkitilille on keskeytetty - mitä tehdä?
Maksupääte rikkoontui - mitä tehdä?
Hyvityksen antaminen ei onnistu - mitä tehdä?
Hintaa ei pysty muokkaamaan