Siirry pääsisältöön

Maksupääte ei yhdisty nettiin

Päivitetty yli vuosi sitten

Vello tuottaa maksuratkaisut yhteistyössä Stripen kanssa.

Osana maksuratkaisuja, Vello tarjoaa yritysasiakkailleen mahdollisuuden ottaa käyttöönsä Velloon integroitu maksupääte.

Hyvä tietää: Vellon maksupääte (BBPOS WisePOS E) on langaton, ja se vaatii toimiakseen langattoman internet-yhteyden liiketilassasi.

Ottaessasi maksupäätteen käyttöösi, sen tulisi yhdistyä välittömästi Vello-tiliisi, kun käynnistät maksupäätteen ja yhdistät sen langattomaan verkkoosi.

Jos maksupäätteesi ei yhdisty verkkoosi, yleisimmät virhesyyt on listattu alle.

Langattoman verkon suojaus on riittämätön

Langattoman verkkosi on käytettävä WPA-Personal- tai WPA2-Personal-salausta ja oltava salasanalla suojattu. Maksupääte ei tue langattomia verkkoja, joissa salasanaa ei vaadita. Maksupääte ei myöskään tue yritysverkkoja tai IPV6-verkkoja.

Tarvittaessa voit asettaa laitteelle kiinteän IP-osoitteen.

IPV6-osoitteita ei tueta

Maksupääte ei tue IPV6-osoitteita. Useimmat kolmannen osapuolen reitittimet tukevat IPV4:ää ja IPV6:ta. Voit luoda erillisen verkon ja yhdistää maksupäätteen tähän erilliseen langattomaan verkkoon.

IP-osoitteesi on estetty

Jotkut nettiyhteyksiä myyvät palveluntarjoajat estävät paikallisten IP-osoitteiden DNS-selvityksen. Jos palveluntarjoajasi estää paikallisen IP-selvityksen, muuta verkkoasetuksiasi käyttämään jotakin seuraavista DNS-palveluntarjoajista:

  • Cloudflare DNS (1.1.1.1 ja 1.0.0.1)

  • Googlen julkinen DNS (8.8.8.8 ja 8.8.4.4)

Vastasiko tämä kysymykseesi?