Jos asiakkaan maksu epäonnistuu

Jos asiakas ei onnistu maksamaan varaustaan tai lahjakorttiostostaan, epäkohta johtuu usein siitä, että maksutapahtuma on keskeytynyt.

Päivitetty yli viikko sitten

Jos asiakas ei onnistu maksamaan varaustaan tai lahjakorttiostostaan, epäkohta johtuu usein siitä, että maksutapahtuma on keskeytynyt.

Tämä johtuu yhdestä tai useammasta alla olevasta syystä:

  • maksukortilla ei ole sallittua maksaa netissä

  • kate ei riitä

  • veloitettava summa ylittää kortin maksurajat

  • maksukortti on vanhentunut

  • maksun vahvistus verkkopankissa on tekemättä

Useinmiten verkkopankissa on mahdollisuus tarkistaa, onko jokin edellä mainituista seikoista syy siihen, ettei veloitus onnistunut.

Vinkki: Maksutapahtuma saattaa mennä läpi käyttämällä toista maksukorttia (jos mahdollista).

Vastasiko tämä kysymykseesi?