Hintaa ei pysty muokkaamaan
Päivitetty yli viikko sitten

Jos sinulla on ollut Vello -tili käytössä jonkun aikaa on mahdollista, että vanha Hinta-kenttä on jäänyt käyttöön. Nämä estävät myös mahdollisuuden asiakkaillesi maksaa palvelu ajanvarauksen yhteydessä.

Kentät tulee päivittää jokaisesta palvelusta, joissa ne ovat.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu Velloon työntekijänä.

  2. Mene kohtaa Valinnat → Asetukset → Palvelut ja ryhmätunnit.

  3. Valitse se palvelu, jossa hinnan muokkaaminen ei onnistu.

  4. Vaakasuorasta valikosta valitse Hinta.

  5. Vieritä sivua ihan alas asti.

  6. Sivun alalaidassa on painike, jolla uuden Hinta-kentän voi ottaa käyttöön. Paina tätä.

  7. Nyt hintaa voi taas muokata. Jos olet ottanut maksamisen Vellossa käyttöön, tämän palvelun voi nyt myös maksaa ajanvarauksen yhteydessä.

Tämä tulee toistaa jokaisen palvelun kohdalla, joissa hinnan muokkaaminen ei onnistu.

Vastasiko tämä kysymykseesi?