Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetuksetKalenteriasetukset
Näkyykö Kalenterin työntekijän sähköposti asiakkaille?
Näkyykö Kalenterin työntekijän sähköposti asiakkaille?
Päivitetty yli 2 kuukautta sitten

Jos työntekijä lisää sähköpostiosoitteensa Kalenteriinsa, saa hän tähän osoitteenseen varausvahvistukset asiakkaiden tekemistä varauksista ja peruutuksista. Tämän sähköpostiosoitteen voi tarkistaa, ja vaihtaa, kohdasta Valinnat → Asetukset → Kalenteri → Klikkaa kalenterin nimeä → Työntekijän sähköpostiosoite.

(Lue lisää miten lisätä työntekijän sähköposti Kalenteriin täältä: Varausvahvistus työntekijän sähköpostiin)

Tämä osoite ei näy ajanvarauskalenterissa asiakkaillesi, mutta kun asiakas vastaanottaa varausvahvistuksen tämä osoite on lähettäjän kentässä. Jos asiakas vastaa sähköpostiin, tulee vastaus työntekijälle.

Vastasiko tämä kysymykseesi?