Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetuksetKalenteriasetukset
Näkyykö Kalenterin työntekijän sähköposti asiakkaille?
Näkyykö Kalenterin työntekijän sähköposti asiakkaille?
Päivitetty yli viikko sitten

Jos työntekijä lisää sähköpostiosoitteensa Kalenteriinsa, saa hän tähän osoitteenseen varausvahvistukset asiakkaiden tekemistä varauksista ja peruutuksista. Tämän sähköpostiosoitteen voi tarkistaa, ja vaihtaa, kohdasta Valinnat → Asetukset → Kalenteri → Klikkaa kalenterin nimeä → Työntekijän sähköpostiosoite.

(Lue lisää miten lisätä työntekijän sähköposti Kalenteriin täältä: Varausvahvistus työntekijän sähköpostiin)

Tämä osoite ei näy ajanvarauskalenterissa asiakkaillesi, mutta kun asiakas vastaanottaa varausvahvistuksen tämä osoite on lähettäjän kentässä. Jos asiakas vastaa sähköpostiin, tulee vastaus työntekijälle.

Vastasiko tämä kysymykseesi?