Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMaksaminenMaksutapahtumat
Lähteekö asiakkaalle kuitti automaattisesti maksun jälkeen?
Lähteekö asiakkaalle kuitti automaattisesti maksun jälkeen?
Päivitetty yli kuukausi sitten

Kuitti, kun asiakas maksaa ajanvarauksen verkossa

Jos asiakkaasi maksaa ajanvarauksensa verkossa itse, hänelle lähtee automaattisesti siitä kuitti.

Kuitti, kun työntekijä asettaa ajanvarauksen maksetuksi

Jos taas työntekijä veloittaa asiakasta varauksen yhteydessä, työntekijällä on mahdollisuus lähettää kuitti maksun yhteydessä haluttuun sähköpostiosoitteeseen tai sitten tulostaa se tai tallentaa se tietokoneelle.

Kuitti myöhemmin maksutapahtuman jälkeen

Jos työntekijä veloitti asiakasta varauksen yhteydessä, eikä asiakas silloin halunnut kuittia, mutta ottaa myöhemmin yhteyttä pyytääkseen tätä, voi kuitin lähettää tai tulostaa hänelle myöhemmin. Kuitti löytyy asiakkaan ajanvarauksesta.

Kuitti ajanvarauksesta

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri

  3. Etsi se ajanvaraus, josta asiakas haluaa kuitin

  4. Klikkaa ajanvarauksen tiedot auki

  5. Alemmalta vasemmalta löydät kohdan, missä näkyy maksun tiedot ja Kuitti

  6. Klikkaa Kuitin kohdalta → tämä avaa kuitin uudestaan ja voit lähettää sen asiakkaalle tai tulostaa sen

Kuitti Asiakaskortin kautta

Voit löytää asiakkaan ajanvarauksen myös hänen Asiakaskorttinsa kautta.

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asiakkaat

  3. Etsi kyseinen asiakas

  4. Vasemmalta klikkaa kohdasta Varaukset ja kirjaukset

  5. Etsi listasta ajanvaraus, josta asiakas haluaa kuitin

  6. Klikkaa ajanvarauksen tiedot auki

  7. Alemmalta vasemmalta löydät kohdan, missä näkyy maksun tiedot ja Kuitti

  8. Klikkaa Kuitin kohdalta → tämä avaa kuitin uudestaan ja voit lähettää sen asiakkaalle tai tulostaa sen

Vastasiko tämä kysymykseesi?