Jos asiakas saattaa pyytää uutta varausvahvistusta ajanvarauksesta vaikka siksi, että aiempi on hukkunut tai hän ei muista vastaanottaneensa sitä, voit lähettää hänelle uuden varausvahvistuksen luomalla uuden ajanvarauksen.
Toimi näin:
Kirjaudu sisään Velloosi
Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri
Etsi asiakkaan ajanvaraus, josta pitäisi lähettää uusi vahvistus
Ota ajanvarauksen tiedot ylös: asiakkaan tiedot, sekä varattu palvelu ja mahdolliset lisäpalvelut
Varmista, että sinulla on asiakkaan puhelin numero tiedossa
Poista varaus
Nyt luo asiakkaalle uusi ajanvaraus samalle palvelulle samaan ajankohtaan, kuin aikaisempi ajanvaraus
Vello lähettää asiakkaalle automaattisesti uuden varausvahvistuksen
Jos vain muokkaat olemassa olevan ajanvarauksen tietoja, esim. siirtämällä ajankohtaa, ei tästä lähde asiakkaalle erillistä ilmoitusta.