Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatViestit ja viestintäUsein kysyttyä viesteistä ja viestinnästä Vellossa
Miten lähetän uuden varausvahvistuksen sähköpostilla asiakkaalle?
Miten lähetän uuden varausvahvistuksen sähköpostilla asiakkaalle?
Päivitetty yli viikko sitten

Jos asiakas saattaa pyytää uutta varausvahvistusta ajanvarauksesta vaikka siksi, että aiempi on hukkunut tai hän ei muista vastaanottaneensa sitä, voit lähettää hänelle uuden varausvahvistuksen luomalla uuden ajanvarauksen.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri

  3. Etsi asiakkaan ajanvaraus, josta pitäisi lähettää uusi vahvistus

  4. Ota ajanvarauksen tiedot ylös: asiakkaan tiedot, sekä varattu palvelu ja mahdolliset lisäpalvelut

  5. Varmista, että sinulla on asiakkaan sähköposti tiedossa

  6. Poista varaus

  7. Nyt luo asiakkaalle uusi ajanvaraus samalle palvelulle samaan ajankohtaan, kuin aikaisempi ajanvaraus

  8. Vello lähettää asiakkaalle automaattisesti uuden varausvahvistuksen

Jos vain muokkaat olemassa olevan ajanvarauksen tietoja, esim. siirtämällä ajankohtaa, ei tästä lähde asiakkaalle erillistä ilmoitusta.

Vastasiko tämä kysymykseesi?