Siirry pääsisältöön
Jatkokäyntiajat muille, kun uusille asiakkaille
Päivitetty yli viikko sitten

Yrityksesi tarjotessa ensi- ja jatkokäyntiaikoja, suosittelemme ottamaan Vellossasi käyttöön Asiakassegmentti-työkalun.

Asiakassegmenteillä voit luoda erilliset varauslinkit uusille asiakkaillesi ja nykyisille asiakkaillesi.

Hyödynnä Asiakassegmenttejä esimerkiksi, kun

  • haluat tarjota tiettyjä palveluita vain jo aiemmin käyneille asiakkaille

  • haluat tarjota tiettyjä palveluita uusille asiakkaillesi

  • haluat tarjota hoitoja tietyssä järjestyksessä

Tiesitkö? Asiakassegmenttiin voit liittää mukaan palveluita, jotka eivät näy muille asiakkaillesi. Näin voit helposti luoda esimerkiksi alennushintaisia palveluita, joita voi varata vain asiakassegmenttilinkin kautta.

Miten saan jatkokäyntiajat muille, kun uusille asiakkaille?

Saat jatkokäyntiajat ja -palvelut näkymään tietyille asiakkaillesi ottamalla käyttöön Asiakassegmentti-työkalun Vellossasi.

Tee näin:

  1. Kirjaudu sisään pääkäyttäjänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asetukset

  3. Valitse Palvelut ja ryhmätunnit

  4. Luo ensikäynti- ja jatkokäyntipalvelut

  5. Aseta jatkokäyntipalvelun tilaksi "Asiakassegmentille"

  6. Siirry kohtaan Valinnat → Asetukset → Muut asetukset

  7. Valitse Asiakassegmentit

  8. Lisää uusi Asiakassegmentti ja lisää segmenttiin kohdassa 4 luomasi jatkokäyntipalvelu

  9. Tallenna Asiakassegmentti

  10. Toimita lopuksi Vellon muodostama yksilöllinen asiakassegmentti-linkki asiakkaillesi, joille haluat tarjota jatkokäyntipalveluita ja -aikoja.

Pystyäkseen varaamaan jatkokäynnin, asiakkaan tulee tehdä ajanvaraus yksilöllisen asiakassegmentti-linkin kautta.

Tiesitkö? Voit toimittaa jatkokäynti-varauslinkin asiakkaallesi myös automaattisesti ensimmäisen käynnin jälkeen. Hyödynnä tähän Ajastettuja viestejä Vellossasi.

Hyvä tietää: Palvelut, joiden tilaksi on asetettu "Asiakassegmentille", eivät näy muille asiakkaille. Nämä palvelut näkyvät ja ne on mahdollista varata vain, kun asiakas saapuu ajanvaraukseen yksilöllisen asiakassegmentti-linkin kautta.

Vinkki: Voit myös upottaa tekemäsi asiakassegmentin nettisivuillesi kohdassa Valinnat → Asetukset → Muut asetukset → Upotus → Valitse upotukseen luomasi asiakassegmentti.

Vastasiko tämä kysymykseesi?