Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatViestit ja viestintäMarkkinointiviestit asiakkaalle
Markkinointiviestin lähettäminen tietyille asiakkaille - Ajastetut viestit
Markkinointiviestin lähettäminen tietyille asiakkaille - Ajastetut viestit
Päivitetty yli 9 kuukautta sitten

Automatisoitu viesti kohdennetulle asiakasryhmälle on hyvä idea, kun haluat esimerkiksi

  • pyytää asiakaspalautetta

  • lähettää kampanjaedun tietyn palvelun varanneille

  • tarjota seuraavasta varauksesta alennuksen

  • markkinoida muita palveluitasi ja tuotteitasi

  • herättää "nukkuvan" asiakkaasi eli motivoida asiakastasi tekemään jatkovarauksen

  • tiedottaa asiakkaita uutiskirjeen tavoin

Hyvä tietää: Ajastettu viesti lähetetään automaattisesti kaikille asiakkaille, jotka ovat varanneet yhden tai useamman viestiin liitetyistä palveluista.

Luo ajastettu viesti näin

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asetukset

  3. Valitse Viestintä

  4. Valitse Ajastetut viestit

  5. Luo uusi viesti

  6. Anna viestille nimi (ei näy asiakkaille), tyyppi (sähköposti tai tekstiviesti), ajastus, mahdollinen sähköpostin aihe, sisältö ja kieli.

  7. Aktivoi viestit lopuksi lisäämällä ne haluttuihin palveluihisi (kts. alla)

Aktivoi ajastettu viesti näin

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asetukset

  3. Valitse Palvelut ja ryhmätunnit

  4. Valitse palvelu, jonka yhteydessä haluat ajastetun viestin lähetettävän

  5. Siirry Viestintä-välilehdelle

  6. Valitse yksi tai useampi viesti "Lähetä asiakkaalle ajastettu viesti varauksen jälkeen"-osiossa

Huomioi: Asiakas saa ajastetun viestin jokaisesta ajanvarauksestaan (jossa varattuna on palvelu, johon on liitetty Ajastettu viesti).

Vastasiko tämä kysymykseesi?