Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsiakasrekisteriUsein kysyttyä asiakas- ja potilasrekisteristä Vellossa
Miten saan asiakkaan asiakasrekisteriin jos hänellä ei ole sähköpostiosoitetta?
Miten saan asiakkaan asiakasrekisteriin jos hänellä ei ole sähköpostiosoitetta?
Päivitetty yli viikko sitten

Jos työntekijä varaa ajan asiakkaalle tämän puolesta, asiakkaan tiedot tallentuvat asiakasrekisteriin vain, jos seuraavat tiedot kirjataan ajanvaraukseen:

  • etunimi

  • sukunimi

  • sähköpostiosoite

Jos asiakkaalla ei esimerkiksi ole antaa sähköpostia (esim. iäkkäämpi asiakas) tai hänen tietonsa pitäisi lisätä rekisteriin ilman ajanvarausta, voit luoda hänelle asiakaskortin manuaalisesti.

Hyvä tietää: Kun luot asiakaskortin manuaalisesti, eivät mitkään tiedot ole pakollisia. Voit siis halutessasi luoda kortin pelkällä asiakkaan nimellä, tai vaikka vain etunimellä.

Asiakkaan lisääminen asiakasrekisteriin manuaalisesti

Näin luot asiakaskortin manuaalisesti:

  1. Avaa asiakasrekisterisi kohdasta Valinnat → Asiakkaat

  2. Valitse ylälaidasta + Uusi

  3. Täytä asiakkaan tiedot

  4. Paina lopuksi Tallenna ikkunan alalaidasta

Vastasiko tämä kysymykseesi?