Siirry pääsisältöön
Asiakkaan lisääminen asiakasrekisteriin
Päivitetty yli viikko sitten

Asiakastietojen lisääminen asiakasrekisteriin ajanvarauksien yhteydessä

Kun asiakkaasi varaa ajan itse varauskalenteristasi, hänen tietonsa tallentuvat asiakasrekisteriisi automaattisesti.

Jos työntekijä varaa ajan asiakkaalle tämän puolesta, asiakkaan tiedot tallentuvat asiakasrekisteriin vain, jos seuraavat tiedot kirjataan ajanvaraukseen:

  • etunimi

  • sukunimi

  • sähköpostiosoite

Asiakkaan lisääminen asiakasrekisteriin manuaalisesti

Jos asiakkaalla ei esimerkiksi ole antaa sähköpostia (esim. iäkkäämpi asiakas) tai hänen tietonsa pitäisi lisätä rekisteriin ilman ajanvarausta, voit luoda hänelle asiakaskortin manuaalisesti.

Hyvä tietää: Kun luot asiakaskortin manuaalisesti, eivät mitkään tiedot ole pakollisia. Voit siis halutessasi luoda kortin pelkällä asiakkaan nimellä, tai vaikka vain etunimellä.

Näin luot asiakaskortin manuaalisesti:

  1. Avaa asiakasrekisterisi kohdasta Valinnat → Asiakkaat

  2. Valitse ylälaidasta + Uusi

  3. Täytä asiakkaan tiedot

  4. Paina lopuksi Tallenna ikkunan alalaidasta

Vastasiko tämä kysymykseesi?