Vello toimittaa varausvahvistuksen ja muistutusviestit asiakkaalle niitä yhteystietoja käyttäen, jotka ajanvaraukseen on kirjattu.
Jos varaukseen on virheellisesti kirjattu väärä sähköpostiosoite tai puhelinnumero, viestit eivät todennäköisesti päädy asiakkaalle.
Hyvä tietää: Ilman varausvahvistusta, asiakas ei voi peruuttaa ajanvaraustaan itsenäisesti.
Väärät yhteystiedot aiheuttavat myös sen, että ajanvarausta ei tallenneta asiakkaan tietoihin (asiakaskortille).
Tee näin, jos huomaat ajanvarauksen väärillä yhteystiedoilla
Kirjaudu sisään työntekijänä
Siirry kohtaan Valinnat → Kalenteri
Etsi ja klikkaa auki ajanvaraus, jossa on väärät asiakkaan yhteystiedot
Peruuta ajanvaraus
Luo uusi ajanvaraus asiakkaan oikeilla yhteystiedoilla
Poista virheellinen asiakaskortti
Väärällä sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla luotu ajanvaraus on todennäköisesti luonut asiakkaalle myös asiakaskortin, jossa on väärät yhteystiedot. Välttääksesi sekaannukset, suosittelemme poistamaan virheellisen asiakaskortin:
Kirjaudu sisään työntekijänä
Siirry kohtaan Valinnat → Asiakkaat
Etsi ja klikkaa auki asiakaskortti, jossa on väärät asiakkaan yhteystiedot
Poista asiakaskortti