Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVarattavat ajatOngelmatilanteet
Väärä sähköpostiosoite tai puhelinnumero ajanvarauksessa
Väärä sähköpostiosoite tai puhelinnumero ajanvarauksessa
Päivitetty yli viikko sitten

Vello toimittaa varausvahvistuksen ja muistutusviestit asiakkaalle niitä yhteystietoja käyttäen, jotka ajanvaraukseen on kirjattu.

Jos varaukseen on virheellisesti kirjattu väärä sähköpostiosoite tai puhelinnumero, viestit eivät todennäköisesti päädy asiakkaalle.

Hyvä tietää: Ilman varausvahvistusta, asiakas ei voi peruuttaa ajanvaraustaan itsenäisesti.

Väärät yhteystiedot aiheuttavat myös sen, että ajanvarausta ei tallenneta asiakkaan tietoihin (asiakaskortille).

Tee näin, jos huomaat ajanvarauksen väärillä yhteystiedoilla

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Kalenteri

  3. Etsi ja klikkaa auki ajanvaraus, jossa on väärät asiakkaan yhteystiedot

  4. Peruuta ajanvaraus

  5. Luo uusi ajanvaraus asiakkaan oikeilla yhteystiedoilla

Poista virheellinen asiakaskortti

Väärällä sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla luotu ajanvaraus on todennäköisesti luonut asiakkaalle myös asiakaskortin, jossa on väärät yhteystiedot. Välttääksesi sekaannukset, suosittelemme poistamaan virheellisen asiakaskortin:

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Siirry kohtaan Valinnat → Asiakkaat

  3. Etsi ja klikkaa auki asiakaskortti, jossa on väärät asiakkaan yhteystiedot

  4. Poista asiakaskortti

Vastasiko tämä kysymykseesi?