Milloin varaus tallentuu asiakkaan tietoihin?
Päivitetty yli viikko sitten

Asiakkaan muodostuminen asiakasrekisteriisi ja varausten tallentuminen oikean asiakkaan asiakaskortille sekä onnistunut viestintä riippuvat muutamasta seikasta:

Asiakas lisätään asiakasrekisteriin, varaus tallennetaan asiakkaan Tapahtumat-osioon ja asiakas saa varausvahvistuksen, kun

  • varaukseen on kirjattu asiakkaan sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero jo varausta tehtäessä

  • samalla sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla ei löydy toista asiakaskorttia

Asiakasta ei lisätä asiakasrekisteriin tai varausta ei tallenneta asiakkaan tietoihin, jos

  • puhelinnumero tai sähköpostiosoite lisätään varaukseen jälkikäteen

  • samalla sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla löytyy jo asiakas asiakasrekisteristäsi

  • varaus on tehty työntekijän toimesta pelkällä asiakkaan nimellä

Huomioi: Jos varaukseen on liitetty sellainen sähköpostiosoite tai puhelinnumero, joka löytyy jo joltakin toiselta asiakkaalta, varaus saattaa tallentua väärän asiakkaan tietoihin.

Vinkki: Voit selvittää helposti, minkä asiakkaan tietoihin varaus on tallentunut klikkaamalla Kalenterissasi varauksen auki ja valitsemalla "Varauksen asiakas".

Vastasiko tämä kysymykseesi?