Vello käsittelee loppuasiakastietojasi kahdelta kannalta: uudet asiakkuudet ja olemassa olevat asiakkaat.
Uudet asiakkuudet Vello lisää asiakasrekisteriisi automaattisesti, kun taas olemassa oleviin asiakkuuksiin Vello ei tee jälkikäteen muutoksia (esim. yhteystietomuutoksia).
Uudet asiakkaat lisätään asiakasrekisteriin automaattisesti
Kun asiakkaalle lisätään ensimmäinen ajanvaraus, Vello lisää asiakkaan automaattisesti asiakasrekisteriisi. Asiakkaan tietoihin tallentuvat ne yhteystiedot, jotka ensimmäiseen varaukseen on kirjattu.
Asiakasta ei kuitenkaan lisätä asiakasrekisteriin, jos
varaus on tehty ilman asiakkaan sähköpostiosoitetta
samalla sähköpostiosoitteella on jo olemassa toinen asiakkuus rekisterissäsi
samalla puhelinnumerolla on jo olemassa toinen asiakkuus rekisterissäsi
olet valinnut ajanvarauksen yhteydessä ehdotetuista asiakkaista jonkin olemassa olevan asiakkaan
Nykyisten asiakkaiden yhteystietoja ei päivitetä automaattisesti
Asiakasrekisterissäsi olevien asiakkaiden yhteystietoja ei päivitetä automaattisesti.
Huomioi: Jos teet asiakkaalle uutta ajanvarausta ja muutat ajanvarausikkunassa asiakkaan yhteystietoja (esim. muutat asiakkaan sukunimen), muutosta ei tallenneta asiakkaan asiakaskortille automaattisesti.
Jos asiakkaan yhteystiedot ovat muuttuneet pysyvästi, päivitä uudet tiedot asiakkaalle näin:
Kirjaudu sisään työntekijänä
Siirry Vellossasi kohtaan Valinnat → Asiakkaat
Etsi kyseinen asiakas rekisteristäsi
Muokkaa asiakkaan yhteystietoja
Tallenna