Asiakkaan muodostuminen asiakasrekisteriisi ja varausten tallentuminen oikean asiakkaan asiakaskortille sekä onnistunut viestintä riippuvat muutamasta seikasta:
Asiakas lisätään asiakasrekisteriin, varaus tallennetaan asiakkaan Tapahtumat-osioon ja asiakas saa varausvahvistuksen, kun
varaukseen on kirjattu asiakkaan sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero jo varausta tehtäessä
samalla sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla ei löydy toista asiakaskorttia
Asiakasta ei lisätä asiakasrekisteriin tai varausta ei tallenneta asiakkaan tietoihin, jos
puhelinnumero tai sähköpostiosoite lisätään varaukseen jälkikäteen
samalla sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla löytyy jo asiakas asiakasrekisteristäsi
varaus on tehty työntekijän toimesta pelkällä asiakkaan nimellä
Huomioi: Jos varaukseen on liitetty sellainen sähköpostiosoite tai puhelinnumero, joka löytyy jo joltakin toiselta asiakkaalta, varaus saattaa tallentua väärän asiakkaan tietoihin.
Vinkki: Voit selvittää helposti, minkä asiakkaan tietoihin varaus on tallentunut klikkaamalla Kalenterissasi varauksen auki ja valitsemalla "Varauksen asiakas".