Kaikki kokoelmat
Viestit ja viestintä
Asiakkaalle lähetettävät varausviestit
Milloin asiakkaalle lähetetään varausvahvistus Vellosta?
Milloin asiakkaalle lähetetään varausvahvistus Vellosta?
Päivitetty yli viikko sitten

Asiakkaan muodostuminen asiakasrekisteriisi ja varausten tallentuminen oikean asiakkaan asiakaskortille sekä onnistunut viestintä riippuvat muutamasta seikasta:

Asiakas lisätään asiakasrekisteriin, varaus tallennetaan asiakkaan Tapahtumat-osioon ja asiakas saa varausvahvistuksen, kun

  • varaukseen on kirjattu asiakkaan sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero jo varausta tehtäessä

  • samalla sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla ei löydy toista asiakaskorttia

Asiakasta ei lisätä asiakasrekisteriin tai varausta ei tallenneta asiakkaan tietoihin, jos

  • puhelinnumero tai sähköpostiosoite lisätään varaukseen jälkikäteen

  • samalla sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla löytyy jo asiakas asiakasrekisteristäsi

  • varaus on tehty työntekijän toimesta pelkällä asiakkaan nimellä

Huomioi: Jos varaukseen on liitetty sellainen sähköpostiosoite tai puhelinnumero, joka löytyy jo joltakin toiselta asiakkaalta, varaus saattaa tallentua väärän asiakkaan tietoihin.

Vinkki: Voit selvittää helposti, minkä asiakkaan tietoihin varaus on tallentunut klikkaamalla Kalenterissasi varauksen auki ja valitsemalla "Varauksen asiakas".

Vastasiko tämä kysymykseesi?