Jos tiedät, että Lahjakorttia ostaessa vastaanottajan sähköpostiin tuli kirjoitusvirhe, työntekijä voi mitätöidä alkuperäisen Lahjakortin ja lähettää uuden Lahjakortin oikeaan osoitteeseen.
1) Mitätöi virheelliseen osoitteeseen lähetetty Lahjakortti
Etsi ensin aiemmin myyty Lahjakortti, joka lähti väärään osoitteeseen ja mitätöi se. Tämän voi tehdä Raportit-osiosta.
Toimi näin:
Kirjaudu sisään Velloosi
Mene kohtaan Valinnat → Raportit → Lahjakortit ja sarjakortit
Jos tililläsi on useampi Toimipaikka käytössä, valitse ylemmästä valikosta se Toimipaikka mihin asiakas osti Lahjakortin
Listaan tulee kaikki myydyt Lahjakortit valitulta aikajaksolta. Klikkaa sitä Lahjakorttia, joka lähti väärään osoitteeseen
Uuden ikkunan alaosasta klikkaa Käytä-painiketta
Nyt virheellinen Lahjakortti on mitätöity
2) Lähetä uusi Lahjakortti oikeaan osoitteeseen
Seuraavaksi täytyy lähettää Lahjakortti oikeaan osoitteeseen.
Varmista, että sinulla on tiedossa:
Asiakkaan nimi
Asiakkaan oikea sähköpostiosoite
Mikä Lahjakortti tulee lähettää
Toimi näin:
Kirjaudu sisään Velloosi
Siirry Lahjakorttikauppaan kohdasta Valinnat → Lahjakortit & Sarjakortit
Klikkaa lähetettävää Lahjakorttia
Täytä asiakkaan tiedot → varmista, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein
Klikkaa lopuksi Luo myymäsi lahjakortti
Valmis! Nyt uusi Lahjakortti on luotu ja lähetetty asiakkaalle syöttämääsi sähköpostiosoitteeseen
Jos lähettyyn Lahjakorttiin täytyisi tehdä muutoksia, esim. lisätä palveluita...
Lue tarkemmat ohjeet siitä, miten toimia jos sinun täytyy tehdä muutoksia jo myytyyn Lahjakorttiin täältä: Miten korjaan myydyn lahjakortin?