Siirry pääsisältöön
Voiko Vellossa tehdä kirjauksia asiakaskäynneistä?
Päivitetty yli 6 kuukautta sitten

Vellossa on mahdollisuus kirjoittaa jokaisesta asiakaskäynnistä muistiinpanoja varauksen yhteen, jotka näkyvät vain työntekijälle.

Muistiinpanot voi kirjata:

  • ajanvarausta tehdessä (jos varaat aikaa työntekijänä)

  • olemassa olevaan ajanvaraukseen

  • asiakkaan tietoihin asiakasrekisterissä

Miten teen muistiinpanoja ajanvarausta luodessa?

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri

  3. Paina vasemman laidan Palvelu -kohtaa ja valitse haluamasi palvelu

  4. Valitse ajankohta kalenterista ja klikkaa sitä

  5. Valitse Uusi ajanvaraus

  6. Täytä asiakkaan tiedot ja paina Jatka varaukseen

  7. Uudessa ikkunassa näkyy kenttä Muistiinpanot johon voit tehdä kirjauksia.

Miten lisään muistiinpanoja olemassa olevaan ajanvaraukseen?

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Kalenteri

  3. Etsi haluamasi ajanvaraus ja klikkaa se auki

  4. Ajanvarausikkunnan alalaidassa näkyy kenttä Muistiinpanot johon voit tehdä kirjauksia

Miten lisään muistiinpanoja asiakkaan tietoihin asiakasrekisterissä?

  1. Kirjaudu sisään työntekijänä

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asiakkaat

  3. Etsi haluamasi asiakas

  4. Asiakkaan tiedoista etsi kohta Muistiinpanot johon voit tehdä kirjauksia

Suoraan asiakasrekisteriin tehdyt muistiinpanot eivät kohdistu tiettyyn ajanvaraukseen tai käyntiin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?