Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatVarattavat ajatOngelmatilanteet
Vellon ajanvaraus ei toimi tai avaudu asiakkailleni
Vellon ajanvaraus ei toimi tai avaudu asiakkailleni
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Jos ajanvarauskalenteri näkyy vain valkoisena ruutuna asiakkaille, tai työntekijät eivät pysty näkemään tai valitsemaan palveluita työntekijänäkymästään, voi tämä johtua muutamasta asiasta.

Varauskalenteri on Vain työntekijöille tai Ei varattavissa

Jos kaikki tilillä olevat kalenterit ovat asetettu Vain työntekijöille tai Ei varattavissa -tilaan, näkyy ajanvaraus asiakkaille valkoisena sivuna.

Että asiakkaat pystyvät ainakin näkemään listan palveluista, täytyy ainakin yhden kalenterin olla Varattavissa -tilassa.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Kalenterit

  3. Klikkaa kalenterin tiedot auki

  4. Tarkista Varattavissa -kohdasta, onko kalenteri Vain työntekijöille tai Ei varattavissa

  5. Tarkista tämä kaikista kalentereista

  6. Jos kaikki ovat joko Vain työntekijöille tai Ei varattavissa, siirrä yksi Varattavissa -tilaan

Yksikään palvelu ei ole Varattavissa -tilassa

Jos yksikään tililtä löytyvä palvelu ei ole asetettu Asiakkaille -tilaan, eli ne ovat kaikki:

  • Lisäpalveluita

  • Vain asiakassegmentille

  • Vain työntekijöille

  • Ei varattavissa

...näkyy varauskalenteri tyhjänä asiakkaille:

Vähintään yhden palveluista tulisi olla varattavissa asiakkaille, että palvelut ja kalenteri tulisivat näkyviin asiakkaille.

Tiesitkö? Jos asiakkaat eivät saisi varata aikoja palveluille, vain nähdä ne, niin kalenterista ei tarvitse avata Varattavia aikoja. Tällöin asiakkaat näkevät listan palveluista, ja tarvittaessa yhteystietosi, mutta eivät voi itsenäisesti varata aikoja.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään Velloosi

  2. Mene kohtaan Valinnat → Asetukset → Palvelut ja ryhmätunnit

  3. Klikkaa ensimmäisen palvelun tiedot auki

  4. Tarkista Varattavissa -kohdasta, onko palvelu Asiakkaille -tilassa vai ei

  5. Tarkista tämä kaikista palveluista

  6. Jos kaikki ovat jotain muuta kuin varattavissa, siirrä yksi Asiakkaille -tilaan

Vastasiko tämä kysymykseesi?