Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatViestit ja viestintäAsiakkaalle lähetettävät varausviestit
Varatun ajan jälkeen lähetettävä viesti asiakkaalle
Varatun ajan jälkeen lähetettävä viesti asiakkaalle
Päivitetty yli kuukausi sitten

Vellon Ajastetut viestit -työkalun avulla voit lähettää asiakkaalle automatisoituja viestejä ajanvaraukseen liittyen.

Ennen varauksen ajankohtaa, Ajastettuja viestejä hyödyntäen voit esimerkiksi:

  • toimittaa asiakkaalle valmistautumisohjeet hoitoon

  • kertoa pysäköintimahdollisuuksista asiakkaan saapuessa hoitoon

  • lähettää osallistumislinkin etätapahtumaan

Varauksen jälkeen voit Ajastettuja viestejä hyödyntäen esimerkiksi:

  • pyytää palautetta hoidosta

  • toimittaa asiakkaalle alennuksen jatkokäyntiin

  • herätellä asiakkaita varaamaan uudelleen

Luo uusi Ajastettu viesti

Luo uusi Ajastettu viesti ja aseta se lähetettäväksi varatun ajan jälkeen näin:

  1. Kirjaudu Velloon pääkäyttäjänä

  2. Valitse Valinnat → Asetukset

  3. Siirry kohtaan Viestintä

  4. Valitse Ajastetut viestit

  5. Aloita uuden viestin luominen

  6. Anna viestille nimi (näkyy vain työntekijöille), tyyppi, ajastus ja kieli

  7. Kirjoita lisäksi viestin sisältö

    1. Kun kyseessä on sähköpostitse lähetettävä viesti, kirjoita sähköpostin aihe ja sisältö

    2. Kun kyseessä on tekstiviestitse lähetettävä viesti, kirjoita viestin sisältö

  8. Lopuksi paina Valmis

Ajastettu viestisi on valmis käyttöön. Seuraavaksi voit määritellä, mitkä varaukset aktivoivat tämän Ajastetun viestin lähetettäväksi.

Tärkeää: Ajastetun viestin luominen ei vielä lähetä viestiä yhdellekään asiakkaalle. Viesti tulee liittää yhteen tai useampaan palveluun. Siirry palveluiden asetuksiin ja ota viesti käyttöön haluamissasi palveluissa.

Hyvä tietää: Ajastetut viestit aktivoituvat uusiin ajanvarauksiin. Olemassa oleviin ajanvarauksiin automatisoitua viestiä ei toimiteta.

Vastasiko tämä kysymykseesi?